Різке підвищення ваги - ознака раку грудей?

Adoption
Date
  • 4221 Переглядів
zaiva_vaga.jpg
Якщо дівчина після 18-ти років починає відчутно набирати вагу, вона автоматично відноситься до групи ризику розвитку ракових захворювань, особливо раку грудей.


Лікарями проведено дослідження, в якому взяли участь жінки віком від 50-ти до 74-ох років.

Під час проведення експерименту було уточнено не тільки поточну вагу, але і вагу, яка була у жінок у віці 18 років. Учасниці дослідження, що набрали за період, що минув з часів юності, від 9,5 до 13,6 кілограмів, набагато частіше хворіли раком грудей в порівнянні з жінками, у яких не відзначалося сильних коливань у вазі.

Коли жировий прошарок збільшується, зростає рівень естрогену, який дає "позитивний сигнал" для розвитоку раку грудей. Через це жінкам бажано ретельно стежити за своєю вагою. Особливо це питання актуальне в період після менопаузи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені назвали ідеальний час та меню для вечері

Таким чином, різке підвищення ваги можна розцінювати, як ознаку раку грудей.

Вченими з університету Каліфорнії було доведено, що для жінок корисно скоротити в раціоні харчування обсяг жирних продуктів. Якщо вживати нежирні продукти, легше досягти зниження ризику смертних випадків на 66%. Таку закономірність вчені отримали в ході експериментів, в яких взяли участь 2437 жінок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: зайва вага, рак грудей, раціон, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини