Вчені норвезького університету Uni Research опрацювали взаємозв'язок материнського раціону і розвитку дитини. Вчені проаналізували жінок Непалу, оскільки тут вагітні не мають можливості повноцінно харчуватися: в їх раціоні не вистачає м'яса, молока, яєць, риби, морепродуктів. І це, як виявилося, позначається на розумовому розвитку їхніх дітей. В принципі, говорять вчені, це стосується і мам-вегетаріанок.
Вчені взяли зразки крові у п'ятисот малюків. Виявилося, що практично у всіх знижений рівень вітаміну В12. Він міститься переважно в продуктах тваринного походження, рибі і морепродуктах. Хоча кількість вітаміну не була критично низькою, вона була меншою, ніж рекомендовано для нормального розвитку і росту дитини.
Через п'ять років вчені повернулися до цих дітей і протестували їх на різні когнітивні функції. Виявилося, що у всіх цих малюків є деякі відхилення в розумовому розвитку. Їм важко було розгадувати головоломки, вони насилу запам'ятовували літери.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина
Цікаво також:
Новини по темі
Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу
Дитина | 19:29, 11.08.2026
Як правильно вводити диню в прикорм дитині
Дитина | 19:06, 10.08.2026
Молоді мами частіше обирають суміші
Дитина | 00:15, 06.08.2026
Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки
Дитина | 12:30, 04.08.2026
Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям
Дитина | 08:39, 01.08.2026
Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку
Дитина | 08:47, 28.07.2026
Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки
Дитина | 12:03, 25.07.2026