Як зменшити ризик алергії у дитини?

Adoption
Date
  • 852 Переглядів
Вітамін D, який виробляється у шкірі під впливом сонячних променів, необхідний для повноцінного розвитку дитячого організму, оскільки він зміцнює імунітет, сприяє здоров'ю кісток та м'язової тканини, запобігає розвитку алергічних захворювань.

9541_3.jpg (38. Kb)

Нове дослідження вчених з Університету Західної Австралії показало, що останніх 20 – 30 років лікарі спостерігають зростання кількості алергічних захворювань у дітей. Ймовірно, це пов'язано зі зміною способу життя у людей та особливостей дитячого харчування.

Ефективність біодобавок для компенсації дефіциту вітаміну D у порівнянні з плацебо вже була неодноразово підтверджена, проте австралійські вчені застосували новий підхід: вони також оцінили користь впливу сонячних променів.

У дослідженні брали участь близько 200 новонароджених із групи високого ризику алергічних захворювань, половина з них до шестимісячного віку отримувала добавки з вітаміном D у дозуванні 400 МО, контрольна група — плацебо. Крім того, вони прикріпили портативні дозиметри ультрафіолетового випромінювання до одягу кожної дитини.

Надалі вчені вимірювали рівень вітаміну D у дітей за допомогою аналізу крові у віці 3, 6, 12 та 30 місяців. Вони також оцінювали імунні функції організму маленьких учасників та фіксували розвиток харчової алергії чи атопічного дерматиту.

Через 3 місяці рівень вітаміну D був очікувано вищим у дітей, які отримували біодобавки порівняно з плацебо-групою. Вчені зазначили, що отримані дані повністю узгоджуються з результатами попередніх досліджень на цю тему. Проте з'ясувалося, що алергія та екзема розвивалася частіше у дітей, які рідше перебували на сонці про що свідчать дані УФ-дозиметрів. Крім того, частіший вплив сонячного світла був пов'язаний зі зміцненням дитячої імунної системи.

Автори роботи збільшили термін спостережного періоду до 2,5 років, щоб з'ясувати, чи збережеться профілактичний ефект впливу ультрафіолетового випромінювання на розвиток алергії і знову переконалися, що у дітей, які частіше бували на сонці, набагато здоровішими.

І хоча перебування на сонці приносить безумовну користь дітям, вчені попередили, що надмірна дія ультрафіолетового випромінювання може бути небезпечною для малюків, і в тому числі через підвищений ризик розвитку раку шкіри (меланоми), тому батьки мають зберігати міру. Крім того, поки що недостатньо даних про те, скільки часу діти мають проводити на сонці, щоб знизити ризик розвитку алергії зазначили вчені.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: алергія у дитини


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків с

    Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу

    Дитина | 19:29, 11.08.2026

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків серед дітей зростає, а деякі життєво важливі препарати поступово втрачають свою ефективність.

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Коментарі до новини