
У роботі, опублікованій в International Journal of Obesity, розглядалися три великих популяційних дослідження. Було виявлено, що люди, які регулярно пили велику кількість молока, мали більш низький рівень як хорошого, так і поганого холестерину, хоча їх ІМТ був вище, ніж в осіб, що не п'ють молоко. Подальший аналіз інших великих досліджень також показав, що у тих, хто регулярно вживає молоко, ризик ішемічної хвороби серця нижче на 14%.
Команда дослідників застосувала генетичний підхід до споживання молока, вивчивши зміна гена лактази, пов'язаного з переварюванням молочного цукру, відомого як лактоза. Дослідження показало, що наявність генетичної варіації, при якій люди можуть перетравлювати лактозу, було хорошим способом виявлення людей, які споживають більше молока.
Вимал Карань, професор нутрігенетики і нутрігеноміки Університету Редінга, зазначає: "Ми виявили, що серед учасників з генетичною мінливістю, яку ми пов'язували з більш високим споживанням молока, був вищий ІМТ, жирові відкладення, але, що важливо, були більш низькі рівні хорошого і поганого холестерину. Але у них був значно нижчий ризик ішемічної хвороби серця. Все це говорить про те, що скорочення споживання молока може не бути необхідним для запобігання серцево-судинних захворювань".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: молоко, серце, користь, харчування
Цікаво також:
Новини по темі
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026