Німецьке товариство харчування нещодавно знизило рекомендовану норму споживання м'яса до 300 грамів на тиждень. Це значно менше, ніж кілограм, який у середньому з'їдає людина. Це рішення засноване на великій кількості досліджень, які однозначно підтверджують негативний вплив надмірного споживання м'яса на здоров'я.
Що відбувається з тілом після відмови від м'яса?
Вже за кілька тижнів після переходу на рослинну дієту в організмі починаються позитивні зміни.
Покращення показників крові. Знижується рівень «поганого» холестерину (ЛПНЩ-ліпопротеїн), що зменшує ризик серцево-судинних захворювань. Рівень інсуліну стабілізується, що є профілактикою діабету.
Зниження ваги. Дослідження Стенфордського університету показало, що навіть за чотири тижні вегани мали значно кращі показники здоров'я, ніж їхні близнюки, що вживали м'ясо.
Здоров'я кишківника. Багаторічні дослідження підтверджують зв'язок між споживанням червоного м'яса (яловичина, свинина, баранина) та підвищеним ризиком раку кишківника. Це пояснюється утворенням у організмі канцерогенних нітрозосполук, які пошкоджують ДНК клітин. Відмова від м'яса значно знижує цей ризик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: м'ясо, їсти м'ясо
Цікаво також:
Новини по темі
Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини
Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026
Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт
Харчування | 14:00, 11.06.2026
Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт
Харчування | 13:00, 11.06.2026
Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт
Харчування | 19:20, 10.06.2026
Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту
Харчування | 18:39, 10.06.2026
Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі
Харчування | 06:30, 09.06.2026
Що їсти, щоб худнути без зусиль?
Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026