Футбол підриває здоров’я

Adoption
Date
  • 3020 Переглядів
198089.jpg

Німецькі фахівці довели, що пристрасть до перегляду футбольних матчів може стати занадто серйозним навантаженням на серце.



Виявляється, шанс отримати інфаркт у шанувальників цього виду спорту під час споглядання гри вище ніж у тих, хто до футболу байдужий.

Вчені з університету Мюнхена з’ясували, що трансляції футбольних матчів підвищують ризик інфаркту. У порівнянні зі звичайною статистикою в Німеччині, де один серцевий напад припадає на сто тисяч жителів, під час чемпіонату світу з футболу вона різко злітала вгору – на сто тисяч доводилося вже приблизно три випадки.

При цьому, як показують розрахунки, здоров’я чоловіків під час переглядів футбольних ігор стає вразливим у більшій мірі, ніж у жінок. Ризик інфаркту під час футбольної трансляції серед представників сильної статі в два рази вище, ніж серед жінок. Крім того, якщо у чоловіка і так не надто міцне серце, його схильність до серцевого нападу посилюється в рази в порівнянні зі здоровими шанувальниками футболу. У чоловіків з хворим серцем ймовірність інфаркту під час матчу вища в чотири рази.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленка заборонена законом

Ці висновки були зроблені фахівцями після того, як вони зібрали і проаналізували протоколи служби "швидкої допомоги" під час чемпіонату світу з футболу 2006 року. За сім днів, коли грала німецька збірна, в Німеччині за допомогою до кардіологів зверталися в три рази частіше.

Медики радять заздалегідь піклуватися про своє серце, якщо хочете дивитися футбол. Перед переглядом великих змагань зовсім не зайвим буде проконсультуватися з кардіологом, а під час ігор пити менше алкоголю і менше їсти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вчені, дослідили, дослідження, хвороби, дихання, смерть, серце, чоловік


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Довготривала втома може бути спричинена різними факторами: нестачею сну, неправильним харчуванням, дефіцитом вітамінів, хронічними захворюваннями (ане

    Хронічна втома чи прихована депресія: як розрізнити?

    Здоров'я | 00:30, 11.06.2026

    Довготривала втома може бути спричинена різними факторами: нестачею сну, неправильним харчуванням, дефіцитом вітамінів, хронічними захворюваннями (анемія, гіпотиреоз, цукровий діабет), а також психічними розладами, зокрема депресією.

    Щоденний душ змиває природний захист шкіри!

    Митися кожен день шкідливо

    Здоров'я | 06:30, 10.06.2026

    Щоденний душ змиває природний захист шкіри!

    Священнослужителі можуть отримати право здійснювати державну реєстрацію шлюбу.

    В Україні офіційно одружитися можна буде просто в церкві

    Весілля | 00:30, 10.06.2026

    Священнослужителі можуть отримати право здійснювати державну реєстрацію шлюбу.

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Вчені з'ясували: батьки двох дітей мають мозок у середньому на 0,6 року молодший, ніж їхні бездітні однолітки. У батьків трьох дітей різниця ще більша

    Батьківство омолоджує мозок

    Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026

    Вчені з'ясували: батьки двох дітей мають мозок у середньому на 0,6 року молодший, ніж їхні бездітні однолітки. У батьків трьох дітей різниця ще більша — 0,7 року.

    Коментарі до новини