Як на здоров'я впливає довге сидіння на одному місці

Adoption
Date
  • 1630 Переглядів
Жінки, які не нехтують фізичною активністю, в значній мірі захищені від проблем з серцем в порівнянні з тими, хто веде малорухливий спосіб життя, пише "The Daily Mail".
4141_siditi.jpg (29.63 Kb)

Університет Каліфорнії встановив: якщо зменшити час, проведений сидячи, всього на годину вдень, ризик захворювань судинної системи вдасться знизити більш ніж на 10%, а ризик хвороби серця - більш ніж на 25%.

Ці висновки вчені зробили, поспостерігавши приблизно за 5600 жінками 63-97 років, у яких в минулому не було ні інсульту, ні серцевого нападу. Аналіз показав: кожна додаткова година фізичної активності вдень знижувала ризик хвороб судин і серця на 12% і 26% відповідно.

Жінки, які сиділи 11 годин на день і більше, частіше за інших мали проблеми на кшталт діабету або гіпертонії в порівнянні з тими, хто сидів мінімальну кількість часу на день. Притому, якщо жінка сиділа без перерви тривалий час, ризик хвороби серця збільшувався на 52% в порівнянні з жінками, які робили перерви і іноді вставали.

Виходить, позитивний ефект можна отримати від будь-якої активності. Врятують навіть 1-2 хвилини фізичної активності. Сидячий спосіб життя знижує об'єм крові, що надходить до серця. Також страждає ендотелій - вистилання кровоносних судин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: сидіти, сидіння, вплив на організм, шкода для здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо

    Чи дійсно шкірка авокадо корисна для здоров’я?

    Здоров'я | 08:38, 25.07.2026

    Шкірка авокадо містить корисні речовини, і наукові дані це підтверджують, але з важливими застереженнями. Вона багата на біоактивні сполуки, особливо фенольні (флавоноїди, фенольні кислоти, таніни, проціанідини), антиоксиданти, клітковину, а також де

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо пр

    Дієтолог рекомендувала корисні літні напої

    Харчування | 12:33, 21.07.2026

    Влітку, особливо в спеку, важливо, щоб організм не страждав від нестачі рідини. Лікар-дієтолог, нутріціолог порадила влітку пити більше води.А якщо просту воду пити нудно, фахівець рекомендує додавати до неї цитрусові, наприклад, лимон або апельсин.

    Коментарі до новини