Заберіть у дітей комп'ютери і дайте телефони: нове дослідження

Adoption
Date
  • 1027 Переглядів
Багато батьків вважають, що дітям корисніше проводити час не в телефоні, а в комп'ютері. Проте, така думка виявилась хибною.

9935_4.jpg (27.46 Kb)


Австралійські вчені стверджують, що у тих, хто не менше шести годин на день працював за настільним комп’ютером, зір дійсно погіршувався — виникала або розвивалась короткозорість (міопія). Використання ж мобільного телефона протягом такого самого проміжку часу не призводило до подібних наслідків, тобто очі не постраждали. Стан органів зору оцінювали у віковій групі 20—28 років.

Справа в тому, що екран телефона, на якому ми фокусуємо погляд, не займає все поле зору — він порівняно малий. Зберігається так званий периферійний дефокус або периферійний зір — людина бачить, хоча й трохи розмитими, предмети, які знаходяться зліва, справа від екрану, зверху й знизу. Якщо ж екран великий, то очі фокусуються виключно на ньому. В цьому випадку мозок неначе дає очам команду зосередитись на тому, що знаходиться на короткій відстані, наприклад, до 50 сантиметрів. І якщо очі довго не міняють фокус, то виходить, що у них немає потреби добре бачити те, що знаходиться на великій або навіть середній відстані. Організм влаштований дуже «економно»: не тримає в запасі те, що довго не використовується.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: зір, комп'ютери, телефони


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини