
Кембриджські науковці виявили цікавий факт: щотижневе споживання 4,5 порцій йогурту по 125 грамів зменшує ймовірність діабету на 28%.
Нежирні молочні продукти мають захисні властивості. Це показав експеримент з 4255 добровольцями. За 11 років 753 людини з них отримали діагноз "діабет 2-го типу". Люди, які найбільше споживали ферментовані продукти з низьким вмістом жиру (йогурт, сир і нежирні сири), в цілому за час дослідження на 24% рідше отримували неприємний діагноз.
Коли вчені окремо досліджували йогурт, виявилося, він пов'язаний з 28% зниженням ризику. Правда, можливо, люди, які часто споживають йогурт, ведуть здоровий спосіб життя, що відбивається на статистиці захворюваності. Однак є ймовірність того, що пробіотичний бактеріальний комплекс та особлива форма вітаміну К, що містяться у ферментованих молочних продуктах, рятували від діабету.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вся правда про цивільний шлюб: думка фахівців
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: харчування, здоров'я, хвороби, їжа, користь, продукти, молочні продукти, йогурт
Цікаво також:
Новини по темі
Шкода магазинних йогуртів для дітей
Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026
Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт
Харчування | 14:00, 05.06.2026
Окрошка з маринованими печерицями — рецепт
Харчування | 13:00, 05.06.2026
Чи необхідна в раціоні дитини риба?
Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026
Шоколадні оладки на кефірі — рецепт
Харчування | 14:00, 03.06.2026
Що буде, якщо не їсти весь день?
Харчування | 08:30, 03.06.2026
Бананово-молочне желе
Харчування | 14:00, 02.06.2026