Чому реклама змушує дітей їсти більше фастфуду

Adoption
Date
  • 2114 Переглядів
Цікаве дослідження провели австралійські вчені, визначивши, що дітлахи, які частіше бачать рекламу, більш схильні до вживання фастфуду. Повідомляє сайт Наша мама.
8192_fast-fud23242.jpg (27.01 Kb)

За даними вчених з Університету західної Австралії, діти підсвідомо привчаються до алкоголю і фаст фуду під час перегляду спортивних змагань. Професор Симона Петтігрю з колегами провела опитування дітей у віці від 5 до 12 років з метою з'ясувати, які асоціації викликають у них ті чи інші спортивні команди.

На превеликий подив учених, у більшості дітей назви спортивних команд асоціювалися з виробниками алкогольних напоїв або фаст фуд ресторанами, які є офіційними спонсорами команд.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Полуниця у дитячому харчуванні: чи можна давати її малюкам

«Звичайно, спонсори завжди можуть заявити, що їх реклама націлена не на дітей, а на дорослих. Але факт залишається фактом: у дітей виробляється стійкий асоціативний зв'язок між спортом, алкоголем і фаст фудом», - вважає професор Петтігрю.

«Дуже важливо обмежити доступ дітей до спонсорської реклами алкоголю і шкідливої ​​їжі, якщо ми хочемо продовжувати боротьбу з ожирінням».

Результати дослідження опубліковані в журналі Public Health Nutrition. Вчені сподіваються, що отримані ними дані вплинуть на спонсорів спортивних змагань і уряд, і реклама фаст фуду і алкогольних напоїв буде заборонена. На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитяче харчування, фаст-фуд, реклама


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Перший прикорм: чому педіатри все частіше обирають самоприкорм (BLW) замість пюре?

    Дитяче харчування | 00:30, 28.06.2026

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти

    Дитяча дегідратація: чому вода важливіша за соки, і як розпізнати приховану спрагу?

    Дитяче харчування | 08:30, 26.06.2026

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти набагато вразливіші до зневоднення. Проблема ускладнюється тим, що почуття спраги у дітей виникає то

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Чому дитина відмовляється від м'яса: дефіцит заліза та альтернативні джерела білка

    Дитяче харчування | 06:30, 13.06.2026

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    Коментарі до новини