Чим небезпечне недосипання у дітей

Adoption
Date
  • 2229 Переглядів
Серйозні проблеми можуть настигнути вашу дитину. Повідомляє сайт Наша мама.

7531181o81.jpg (27.96 Kb)


Експертам з Університету Колорадо вдалося з'ясувати, що якщо дитина дошкільного віку спить недостатньо, це може привести до розвитку ожиріння. З проблемою недосипання сьогодні стикаються близько 30% дітей до шести років.

Вченими було проведено експеримент, в ході якого дітей розділили на дві групи: у одних був стандартний режим для їх віку - з денним сном і своєчасним засипанням ввечері, а другу групу дітей не вкладали спати вдень, а ввечері вони лягали спати на дві години пізніше, ніж потрібно. Дослідники стежили за станом здоров'я малюків, і за тим, як змінювався їх апетит і вага. В результаті вони з'ясували, що діти, які спали менше, починали більше їсти, особливо налягаючи на солодке та вуглеводи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Яка фігура буде у вашої дитини

"Під час проведення дослідження, діти пропустили денний сон і лягали спати тільки пізно ввечері. У результаті ми виявили, що втрата сну збільшує раціон дошкільнят як в той день, так і на наступний, після обмеженої кількості сну", - прокоментувала результати дослідження один з експертів Моніка ЛеБуржеос.

Як стверджують вчені, результати цього експерименту пояснюють, як нестача сну у дитини впливає на збільшення ваги, і чому дошкільнята, що не досипають, швидше за все будуть страждати ожирінням.

Джерело: www.obozrevatel.com

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, ожиріння, проблеми, поради


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків с

    Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу

    Дитина | 19:29, 11.08.2026

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків серед дітей зростає, а деякі життєво важливі препарати поступово втрачають свою ефективність.

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Коментарі до новини