Дослідження представлене на щорічних зборах Європейської асоціації з вивчення діабету (EASD) у Гамбурзі.
Лікарі проаналізували дані більше, ніж 700 пар «мати-дитина». Середній вік матерів на момент початку дослідження становив 29 років, 51% немовлят були хлопчиками. Діти, яких годували грудьми не менше шести місяців, до дев'яти років мали на 3,5% менше жиру в організмі порівняно з тими, хто не отримував грудного молока протягом шести місяців. Спосіб годування немовлят був пов'язані з відмінностями у жирових відкладеннях у віці п'яти років. Вік дитини при введенні прикорму не був пов'язаний з відсотком жирової маси в дитинстві.
Аналіз також показав, що у немовлят, які почали вживати газовані напої у віці до 18 місяців, у віці дев'яти років у середньому було приблизно на 7,8% більше жиру, ніж у тих, хто вперше спробував солодку воду у 18 місяців або старше.
Відкриття підтверджує теорію у тому, що спосіб годування у дитинстві впливає на ризик ожиріння у пізнішому віці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: ожиріння у дитини
Цікаво також:
Новини по темі
Шкода магазинних йогуртів для дітей
Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026
Чому у сучасних дітей так часто виявляють цукровий діабет?
Хвороби | 01:30, 07.06.2026
Тепловий удар чи сонячний удар: як знати, що з дитиною?
Дитина | 07:30, 06.06.2026
Чи можна використовувати антисептик у лікування горла для дітей?
Профілактика і лікування | 01:30, 06.06.2026
Чому у дитини бліднуть губи?
Дитина | 00:30, 06.06.2026
Роль вітаміну D для росту та розвитку дитини
Дитина | 07:30, 05.06.2026
Чи може у дитини бути акне?
Дитина | 00:30, 05.06.2026