Виявляється, якщо людина пила чай більше 30 років, у неї було підвищено якість кісткової тканини. Про це говорить опитування добровольців і аналіз їх медичних карт. Так, в порівнянні з людьми, які взагалі не п'ють чай, добровольці, які пили зелений чай кожен день, мали знижений на 12% ризик переломів.
Люди, які пили чай на момент дослідження або мали за плечима понад 30 років споживання чаю, на 20% і 30% відповідно рідше стикалися з переломами стегнової кістки. За рахунок чого саме чай виробляє позитивний ефект, вчені не знають. Але зелений чай однозначно є корисним напоєм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: Зелений чай, користь, міцні кістки
Цікаво також:
Новини по темі
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026