Чи дійсно курячий бульйон допомагає вилікувати застуду?

Adoption
Date
  • 1562 Переглядів
Згідно з державною медичною бібліотекою США, курячий суп почав використовуватися для лікування симптомів застуди ще в XII столітті.

1897_2.jpg (34.47 Kb)


Дослідження, проведене Кеном Альбалою, істориком харчування з Тихоокеанського університету в Каліфорнії, яке було опубліковане в журналі Studies in history and philosophy of science, показало, що вживання під час грипу супу ґрунтується на "загальновідомих фактах та неформальній інтуїції".

Альбала вважає, що суп можна розглядати як основну страву для лікування застуди, тому що він "живильний, тонізуючий, легко засвоюється, має приємну для організма консистенцію, яка не перевантажує його". А ось докторка медичних наук, клінічна дієтологиня з лікарні Пенсільванського університету Мелісса Бейлі рекомендує пити бульйони та супи як при застуді, так і після різних операцій.

Бейлі пояснює, що натрій (сіль), який додають до супів, допомагає полегшити біль в горлі, адже він працює так само, як під час полоскання горла сольовим розчином. Тепла рідина полегшує біль, знімає закладеність носа та тиск в пазухах. В курячому бульйоні також містяться мінерали і вітаміни, які також прискорюють одужання.

Втім, деякі інші дослідження показали, що вживання супу під час застуди не погіршить ваш стан, але й не допоможе вилікуватися. Проте полегшення основних симптомів на певний час все ж можна отримати. Зокрема, пара тимчасово усуває закладеність носа, а рідина позитивно впливає на червоне горло. Також курячий бульйон допомагає запобігти зневодненню та розріджує слиз.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: курячий бульйон, вилікувати застуду


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини