Гормональні контрацептиви можуть підвищувати ризик глаукоми

Adoption
Date
  • 856 Переглядів
Використання гормональних контрацептивів може бути небезпечним для жіночого зору.

Глаукома та оральні контрацептиви



Дослідження, представлене в British Journal of Clinical Pharmacology, показало, що у жінок, які приймають ОК, може бути в два рази підвищений ризик глаукоми. До такого висновку вчені прийшли після аналізу електронних медичних записів жінок у віці 15-45 років з 2008 до 2018 рік. В цілому використовувалися дані 2,3 тисяч осіб і ще 9,4 тисячі, які склали контрольну групу.

Однак вчені попереджають, що боятися нема чого. Незважаючи на високий ризик, він все ще залишається низьким. Крім того, після скасування препаратів, ризики поверталися до звичних значень.

"Ризик глаукоми при застосуванні гормональних контрацептивів низький. Тому жінки не повинні відмовлятися від таких ліків. Якщо з'явилися проблеми із зором, варто звернутися до офтальмолога", - зазначає старший автор Махір Етмінан з Університету Британської Колумбії в Канаді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: контрацептиви, гормони, глаукома


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від

    Як кава допомагає боротися із запаленням?

    Профілактика і лікування | 08:30, 07.06.2026

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від руйнування. Численні медичні дослідження доводять, що регулярне вживання кави (як звичайної, так і

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) а

    Чому у дитини постійно мерзнуть ноги?

    Дитина | 07:30, 07.06.2026

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) або особливостями розвитку нервової та судинної систем. Оскільки стопи є найбільш віддаленими від сер

    Коментарі до новини