Вчені: вегетаріанці менше страждають від діабету і інсульту

Adoption
Date
  • 1493 Переглядів
У людей, які не їдять м'ясо і рибу на 36% рідше розвивається метаболічний синдром.

5658_eebdc1dba08d583379d8d521be83fa-allow_enlarge_1xresize_crop_1xquality_100xw_680xh_510.jpg (43.59 Kb)


У вегетаріанців на 36% рідше розвивається метаболічний синдром і, як наслідок, хвороби серця, діабет і інсульт, показують дослідження, проведені в Університеті Лома Лінда (США). Після того як лікарі перевірили стан здоров'я майже 100 тисяч чоловік в США і Канаді, 35% з яких є вегетаріанцями. Фахівці звернули увагу на такі фактори, як вік, стать, раса, фізична активність, кількість споживаних калорій, куріння і споживання алкоголю. Виявилося, що у вегетаріанців нижчий артеріальний тиск, вміст в крові тригліцеридів і глюкози менше, ніж у м'ясоїдів. Плюс більш стрункі талії і знижений індекс маси тіла. Американські медики вважають, що обмеження м'яса в раціоні харчування та перехід на рослинні продукти може бути розумним вибором для запобігання розвитку метаболічних розладів.

Слід зазначити, що прихильники вегетаріанського харчування часто ведуть більш здоровий спосіб життя і відмовляються від шкідливих звичок, що також позитивно позначається на загальному самопочутті. Однак сучасна дієтологія вже давно визнала важливість харчових волокон в раціоні і зниження споживання рафінованих продуктів. З цієї точки зору овочі та цільні злаки - ідеальна пара на вашому столі. До того ж здорове харчування зовсім не означає відмови від м'яса. Можна просто змінити спосіб його приготування і відмовитися від картоплі фрі на гарнір. Замість цього вибирайте зелений салат і, каші з цілісних зерен. Відмінно вгамовують голод страви з бобових, сиру і яєць. А м'ясоїди в повсякденному житті краще віддати перевагу нежирній курятині та індичці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вгамовують голод, страви з бобових, сиру і яєць, м'ясоїди, в повсякденному житті, краще віддати перевагу, нежирної курятині, індичка, вегетеріанці, тиск, інсульт, діабет


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Спина без болю: як захистити дитину від сколіозу та зберегти правильну поставу?

    Здоров'я | 19:30, 12.06.2026

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Держава пропонує програми безкоштовного відпочинку та відновлення фізичного й ментального здоров'я для дітей пільгових категорій.

    Безкоштовне літнє оздоровлення дітей: хто має право та як оформити путівку?

    Дитина | 08:30, 12.06.2026

    Держава пропонує програми безкоштовного відпочинку та відновлення фізичного й ментального здоров'я для дітей пільгових категорій.

    У сучасних реаліях діти піддаються емоційному навантаженню не менше, ніж дорослі, проте вони не завжди можуть висловити свій біль словами.

    Ментальне здоров'я дитини: як вчасно помітити дитячий стрес?

    Дитина | 07:30, 12.06.2026

    У сучасних реаліях діти піддаються емоційному навантаженню не менше, ніж дорослі, проте вони не завжди можуть висловити свій біль словами.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    В Україні оновили календар профілактичних щеплень, щоб наблизити його до провідних європейських стандартів медичного захисту малюків.

    Новий календар щеплень в Україні: що потрібно знати батькам

    Щеплення | 01:20, 12.06.2026

    В Україні оновили календар профілактичних щеплень, щоб наблизити його до провідних європейських стандартів медичного захисту малюків.

    Гаджети стали невіддільною частиною життя сучасних дітей, але тривале сидіння перед монітором шкодить зоровому апарату, що розвивається.

    Екраноманія та зір: як вберегти очі дитини у цифрову епоху

    Дитина | 00:30, 12.06.2026

    Гаджети стали невіддільною частиною життя сучасних дітей, але тривале сидіння перед монітором шкодить зоровому апарату, що розвивається.

    Довготривала втома може бути спричинена різними факторами: нестачею сну, неправильним харчуванням, дефіцитом вітамінів, хронічними захворюваннями (ане

    Хронічна втома чи прихована депресія: як розрізнити?

    Здоров'я | 00:30, 11.06.2026

    Довготривала втома може бути спричинена різними факторами: нестачею сну, неправильним харчуванням, дефіцитом вітамінів, хронічними захворюваннями (анемія, гіпотиреоз, цукровий діабет), а також психічними розладами, зокрема депресією.

    Коментарі до новини