Як кава впливає на здоров'я очей?

Adoption
Date
  • 2689 Переглядів
Вживання кави може поліпшити здатність очей виробляти сльози, що особливо корисно при довгій роботі за комп'ютером.

_36b412f2fe633271876071a5c911b45a.jpg (46.09 Kb)


Про своє дослідження розповіли співробітники медичної школи при Токійському університеті (University of Tokyo's School of Medicine).

Синдром "сухого ока" дуже часто спостерігається у людей, які довго працюють за комп'ютером.

При цьому з'являється відчуття стороннього тіла в очах, печія, свербіж, сухість.

Через це очі починають боліти і швидко втомлюються. Але якщо випити чашку кави, то проблема може вирішитися.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гормональні таблетки призводять до виникнення раку - дослідження

Вчені провели експеримент за участю 78 осіб. Половині з них з 10 ранку до полудня, коли вироблення сліз було стабільним, давали плацебо, інші отримували кофеїн у таблетках.

В результаті у тих, хто приймав кофеїн, помітно збільшилася вироблення сліз.

Серед них синдром "сухого ока" спостерігався лише у 13%. А ось у тих, хто вживав плацебо, проблема зустрічалася частіше - у 17%.

"Якщо результати нашої роботи підтвердяться в інших дослідженнях, значить, вони можуть виявитися корисними в лікуванні синдрому "сухого ока", - пояснив керівник дослідження Рейко Аріта (Reiko Arita).

Результати дослідження опубліковані в журналі Ophthalmology, видаваному Американською академією офтальмологів (American Academy of Ophthalmology).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: синдром сухого ока, сухе око, лікування очей, кава


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини