Як впливає грудне вигодовування на майбутній соціальний стан дитини

Adoption
Date
  • 2160 Переглядів
Ще один "плюс" для тих матусь, які обрали грудне вигодовування. Повідомляє сайт Наша мама.
7684_203_5.jpg (25.15 Kb)


Виявляється, грудне вигодовування і сходження по кар'єрних сходах безпосередньо пов'язані, з'ясували вчені з Університетського коледжу в Великобританії. Вони зайнялися вивченням того, як виглядає становище в соціальній ієрархії в зрілому віці різних людей, для чого вивчили дані 34 тисяч осіб.

За результатами дослідження, вчені стверджують, що більш висока соціальна мобільність може бути додана до зростаючого списку плюсів грудного вигодовування. Нещодавно були опубліковані результати дослідження, що доводить, що у дітей, яких годували грудьми, найкращі показники розвитку головного мозку.

Інші раніше проведені дослідження показували, що грудне молоко - це профілактика проблем зі шлунком, інфекцій, астми і алергії, і відмінний фундамент доброго здоров'я в подальшому житті.
Н

Нове дослідження підтверджує, що грудне вигодовування дає дитині кращий соціальний старт і підвищує її шанси на успіх в житті. Тобто - знову плюси. Для вивчення були сформовані дві групи людей, що народилися з перервою 12 років один від одного: приблизно половина - в 1958 році і друга половина - в 1970 році. За спеціальною методикою визначався «соціальний клас» людини у віці 33-34 років і порівнювався з соціальним класом його батька в тому ж віці.

Дослідження показало, по-перше, що в 1970 році в порівнянні з 1958 значно менше дітей (36 відсотків) були на грудному вигодовуванні. У 1958 році більш ніж дві третини матерів годували своїх дітей грудьми.

По-друге, соціальна мобільність також змінюється з плином часу: у тих, хто народився в 1970 році, вона, швидше за все, буде вище, ніж у тих, хто народився в 1958 році.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому малюки багато плачуть у перші три місяці життя

По-третє, діти, які були на грудному вигодовуванні, більш активно піднімаються по соціальних сходах і з більшою (на 24%) ймовірністю можуть досягти більш високого соціального класу, ніж їхні батьки, в порівнянні з тими, хто не був на грудному вигодовуванні.

Це було вірно і для тих, хто народився в 1958 році, і 1970 році - «ефект грудного вигодовування» був однаковим для обох груп.

Ще одне: «ефект грудного вигодовування» був вищим для дітей, які перебували на грудному вигодовуванні протягом чотирьох тижнів і більшим в порівнянні з тими, кого годували грудьми менше чотирьох тижнів, і ще більше при порівнянні з дітьми, яких зовсім не годували грудьми.

Дослідники бачать в отриманих результатах дві складові частини: не тільки власне хімічний склад грудного молока, а й контакт шкіри матері і малюка під час грудного вигодовування.На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: немовля, грудне вигодовування, користь


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Слово

    Коліки у дітей: це потрібно просто пережити?

    Дитина | 06:30, 30.05.2026

    Слово "коліки" викликає неприємні спогади у мам немовлят. Біль у животику у дитини несе за собою багато безсонних ночей для батьків. Маля плаче і іноді здається, що залишається лише чекати, поки коліки минуть. Але чи справді все так? Чи є якийсь спос

    Що робити, якщо після прийому ліків дитину знудило? Розповідаємо про правило 20 хвилин, коли можна давати повторну дозу та як зменшити ризик блювання

    Що робити, якщо дали ліки, а дитину знудило?

    Профілактика і лікування | 07:30, 29.05.2026

    Що робити, якщо після прийому ліків дитину знудило? Розповідаємо про правило 20 хвилин, коли можна давати повторну дозу та як зменшити ризик блювання у дитини.

    Мікробіота кишківника новонародженого визначається компонентами грудного молока матері, однак після введення першого прикорму розвивається власна мікр

    Перша їжа дитини визначає імунітет на все життя

    Дитяче харчування | 00:30, 16.05.2026

    Мікробіота кишківника новонародженого визначається компонентами грудного молока матері, однак після введення першого прикорму розвивається власна мікрофлора. Французькі вчені з Інституту Пастера виявили, що імунна відповідь формується при введенні в

    Агукання — це перший «розмовний» звук немовляти. Воно ще не знає слів, але вже хоче спілкуватися. У цей момент з’являються знайомі нам «а-а», «гу-у»,

    Коли дитина починає агукати?

    Дитина | 06:30, 15.05.2026

    Агукання — це перший «розмовний» звук немовляти. Воно ще не знає слів, але вже хоче спілкуватися. У цей момент з’являються знайомі нам «а-а», «гу-у», «агу». Часто це трапляється, коли дитина в хорошому настрої — наприклад, після сну або годування.

    Лікарі ізраїльського МОЗ попереджають батьків: тряска дітей може привести до серйозних пошкоджень їх мозку.

    Чому не можна трусити дитиною?

    Дитина | 06:30, 14.05.2026

    Лікарі ізраїльського МОЗ попереджають батьків: тряска дітей може привести до серйозних пошкоджень їх мозку.

    Проблеми зі сном у малюків — це виснажливо для всієї родини, але зазвичай вони мають цілком конкретні фізіологічні або режимні причини.

    5 причин, чому маленькі дітки не сплять вночі

    Немовля | 07:30, 10.05.2026

    Проблеми зі сном у малюків — це виснажливо для всієї родини, але зазвичай вони мають цілком конкретні фізіологічні або режимні причини.

    Щоб чоловік хотів проводити більше часу з дітьми, важливо змінити стратегію з «вимог та критики» на «довіру та підтримку». Часто татусі дистанціюються

    Як мотивувати чоловіка більше часу проводити з дітьми?

    Сімейні справи | 07:30, 09.05.2026

    Щоб чоловік хотів проводити більше часу з дітьми, важливо змінити стратегію з «вимог та критики» на «довіру та підтримку». Часто татусі дистанціюються не через брак любові, а через страх зробити щось не так або відчуття, що вони «на підхваті», а не г

    Коментарі до новини