Чому чоловіки обожнюють жінок з фігурою, як у Дженніфер Лопес

Adoption
Date
  • 3425 Переглядів
Так, чоловікам подобаються круглі, пишні попи - такі, як у Бейонсе, Джей Ло і Кім Кардашьян. Але чому? Відповідь на це питання знайшли вчені з Техаського університету.

66_j5.jpg (34.39 Kb)

Кругла п'ята точка - це не тільки гени і регулярні присідання, але й тип хребта, точніше його особливість. Тобі каже щось термін "поперекове викривлення"? Дослідження, проведене в Техаському університеті, показало, що чоловіки божеволіють від дівчат з подібними викривленнями хребта, через які їх сідниці виглядають опуклими.

Згідно зі статистикою, середньостатистичному чоловікові обожнює жінок, у яких вигин хребта щодо попи дорівнює приблизно 45˚.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Комплекси сильних світу цього: чого соромляться чоловіки

"Саме таке викривлення дозволяло жінкам нормально розподіляти вагу свого тіла під час вагітності і мати можливість швидко рухатися і важко працювати до самих пологів", - говорить один з авторів дослідження.

Вчений пояснює, що таке викривлення в поперековому відділі візуально робить сідниці більш виразними і круглими. Еволюційно, це викликає у чоловіків впевненість у тому, що дівчина з пишною попою виносить йому здорову дитину і зможе відправитися за ним куди завгодно, якщо знадобиться.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дослідження, попа, сексуальність, фігура


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини