Після коронавірусу люди страждають серцевою недостатністю

Adoption
Date
  • 2302 Переглядів
Вчені отримали новий доказ негативного впливу перенесеної коронавирусної інфекції на серце.


Вплив коронавірусу на серце


Дослідники Медичної школи Вашингтонського університету в Сент-Луїсі представили дані про те, що перенесений коронавірус може безпосередньо вражати серце. Вони встановили, що інфекція здатна стати "вбивцею" клітин серцевого м'яза, а також руйнувати м'язові волокна, відповідальні за скорочення серцевого м'яза. Наслідком цього стає розвиток серцевої недостатності.

Провідний автор дослідження, доцент медицини Корі Дж. Лавін, зауважив, що негативний вплив перенесеного коронавірусу на серце не є відкриттям. Однак було не дуже зрозуміло, чи пов'язано це з прямою інфекцією серця або пояснюється системною запальною реакцією. Вивчаючи дію вірусу на моделях серцевої тканини, дослідники визначили, що серце може бути самостійною мішенню коронавірусу - загибель клітин і втрата волокон серцевого м'яза можуть відбуватися навіть при відсутності запалення.

Доктор Лавін підкреслив, що COVID-19 унікальний за впливом на серцевий м'яз. Він викликає іншу імунну відповідь в серці в порівнянні з іншими вірусами. Чому - вчені поки не розуміють.

"Навіть у молодих людей, що переносять коронавірус з легкими симптомами, пізніше можуть розвинутися проблеми з серцем, що обмежують їхню фізичну активність. Необхідні додаткові дослідження, щоб зрозуміти точну причину їх походження і визначитися з терапією. Інакше в майбутньому нас чекає масштабна епідемія хвороб серця", - заявив доктор медичних наук.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: коронавірус, серце, здоров'я, вплив на організм


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини