Вчені розкрили небезпеку фруктового соку для дітей

Adoption
Date
  • 3018 Переглядів
Діти, які регулярно п'ють фруктові соки з високим вмістом цукру, частіше страждають від астми, про це йдеться в дослідженні медиків з Гарвардського університету в США.
8173_sik.jpg (28.07 Kb)

Дослідники вивчили раціон харчування +1068 матерів і їхніх синів і дочок, а також інформацію про здоров'я дітей, щоб визначити зв'язок між захворюваністю астмою і солодкими напоями з вмістом фруктози. Проаналізувавши отримані дані, вчені встановили, що діти, регулярно вживали фруктозу і цукор, вони на 77% частіше страждають астмою. Залежність була виявлена ​​у дітей з різним індексом маси тіла. Крім того, на появу проблем з диханням впливає регулярне вживання подібних напоїв під час вагітності.

"Ми виявили, що споживання солодких напоїв і велика кількість фруктози також підвищує ризик появи астми і ожиріння. Ми поки не знаємо, як саме цукор і фруктоза призводять до астми. Можна припустити, що ці сполуки провокують запалення, які можуть впливати на розвиток легенів", - говорить один з авторів дослідження Шеріл Ріфас-Шиман.

Раніше вчені встановили, що від астми частіше страждають жінки, оскільки їх статеві гормони не блокують запалення і не уповільнюють виділення слизу легенями, як це робить тестостерон.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: сік, фруктовий сік, небезпека, діти, напій, астма, ожиріння, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Прагнення завжди бути першим та отримувати лише найвищі бали часто ховає під собою глибокий страх відторгнення та невпевненість у собі.

    Синдром відмінника: чому гонитва за перфекціонізмом шкодить психологічному здоров'ю дитини?

    Школярі | 00:30, 14.06.2026

    Прагнення завжди бути першим та отримувати лише найвищі бали часто ховає під собою глибокий страх відторгнення та невпевненість у собі.

    Постійне сидіння підлітків у телефонах з нахиленою головою вперед створює колосальне навантаження на шийний відділ хребта.

    Синдром «смартфонної шиї» у підлітків: як гаджети руйнують судини та викликають головний біль?

    Дитина | 08:30, 13.06.2026

    Постійне сидіння підлітків у телефонах з нахиленою головою вперед створює колосальне навантаження на шийний відділ хребта.

    Збори у відпустку чи до бабусі в село завжди супроводжуються ризиком забути щось важливе, особливо якщо йдеться про здоров'я малюка.

    Дитяча аптечка для подорожей: список критично важливих медикаментів

    Хвороби | 07:30, 13.06.2026

    Збори у відпустку чи до бабусі в село завжди супроводжуються ризиком забути щось важливе, особливо якщо йдеться про здоров'я малюка.

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Чому дитина відмовляється від м'яса: дефіцит заліза та альтернативні джерела білка

    Дитяче харчування | 06:30, 13.06.2026

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    З початком цвітіння рослин тисячі дітей стикаються з нежитем та сльозотечею, які батьки часто помилково лікують як звичайне ГРВІ.

    Сезонні алергії у дітей: як відрізнити поліноз від звичайної застуди

    Алергія | 01:20, 13.06.2026

    З початком цвітіння рослин тисячі дітей стикаються з нежитем та сльозотечею, які батьки часто помилково лікують як звичайне ГРВІ.

    Прорізування зубів у немовлят — це природний, але часто болісний процес, який стає справжнім випробуванням для всієї родини.

    Перші зубки: як безпечно допомогти малюку під час прорізування?

    Немовля | 00:30, 13.06.2026

    Прорізування зубів у немовлят — це природний, але часто болісний процес, який стає справжнім випробуванням для всієї родини.

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Спина без болю: як захистити дитину від сколіозу та зберегти правильну поставу?

    Здоров'я | 19:30, 12.06.2026

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Коментарі до новини