Продукт, який вбереже від ранньої смерті

Adoption
Date
  • 3088 Переглядів
Дослідження проводили голландські вчені з Маастрихтського університету впродовж 10 років, у ньому взяли участь 120 тисяч людей віком від 55 до 69 років.

6471_1314001661_e3f0e5f6eae8e920eef0e5f5.jpg (24.51 Kb)

Попередні дослідження довели зв'язок між вживанням горіхів і серцево-судинними захворюваннями. Але вперше дослідники встановили зв'язок між вживанням певних видів горіхів й певними захворюваннями.

Дослідники з Маастрихта довели зниження ризику ранньої смерті на 23% серед людей, що вживають щонайменше 10 г лісових горіхів або арахісу на день.

Мова йде лише про горіхи - арахісове масло видалили з переліку корисних продуктів через вміст солі і гідрогенізованих жирів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виділення з піхви: де норма, а де - хвороба?

Що містять горіхи:
Мононенасичені і поліненасичені жирні кислоти
Різноманітні вітаміни
Клітковина
Антиоксиданти.

Інші біологічно активні сполуки
Результати десятирічних досліджень показують, що передчасний ризик смерті від раку, діабету, респіраторних захворювань і дегенеративних захворювань нервової системи нижчий серед тих, хто вживав горіхи.

Ризик смерті знижено
На 45% - від дегенеративних захворювань нервової системи
На 39% - від респіраторних захворювань
На 30% - від діабету.

Керівник досліджень, професор ван дер Брандт, сказав: "Цікаво, що лише 15 грам горіхів або арахісу на день значно знижують ризик смерті".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: горіхи, харчування, здоров'я, профілактика, лікування, передчасна смерть


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини