Напій, який позбавить від жиру на животі

Adoption
Date
  • 1446 Переглядів
Вісцеральний жир - це тип жиру, який знаходиться глибоко всередині тіла поруч з життєво важливими органами, звідси і його репутація небезпечного жиру. Однак вживання більшої кількості зеленого чаю може допомогти спалити жир на животі.

Напій від вісцерального жиру



Спалювання вісцерального жиру іноді може здатися наукової загадкою, оскільки певні продукти і напої можуть надавати тривалий вплив на організм, ускладнюючи позбавлення від цього типу жиру. Щоб допомогти позбутися цього небезпечного типу жиру, експерти та дослідження точно визначають силу певного напою, який містить інгредієнти, які надають довгострокове позитивний вплив на організм і можуть допомогти вам позбавитися від вісцерального жиру.

Щоб спалити жир,організм повинен спочатку розщепити його на жирову клітину і перемістити в кровотік. Дослідження на тваринах свідчать, що активні сполуки зеленого чаю сприяють цьому процесу, посилюючи дію деяких гормонів спалювання жиру, таких як норепінефрин (норадреналін).

У дослідженні, опублікованому в Національній медичній бібліотеці США Національних інститутів здоров'я, було додатково проаналізовано споживання катехина зеленого чаю, що сприяє зниженню абдомінального жиру.
У дослідженні зазначається: "Учасники були випадковим чином розподілені для прийому напою, що містить приблизно 625 мг катехінів з 39 мг кофеїну, або контрольного напою протягом 12 тижнів. Склад тіла (подвійна рентгенівська абсорбціометрія), площі черевного жиру і клінічні лабораторні тести були виміряні на початку дослідження і на 12-му тижні".

Дослідження показало, що споживання катехіну зеленого чаю посилює викликані фізичними вправами зміни в абдомінальному жирі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: жир, вісцеральний, схуднення, напій


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини