У чорному шоколаді виявлено важкі метали

Adoption
Date
  • 1700 Переглядів
Чорний шоколад та інші продукти з какао можуть містити шкідливі метали: свинець та кадмій. Ці речовини науковці пов'язують з розвитком раку, хронічних захворювань та проблемами зі здоров'ям, особливо у дітей. До такого висновку дійшли вчені з Університету Джорджа Вашингтона.

9028_4.jpg (30.43 Kb)


Свинець і кадмій – це природні елементи земної кори, тому вони можуть потрапляти у ґрунт, де ростуть какао-культури. Однак деякі поля містять більше токсичних речовин через використання металовмісних добрив та промислове забруднення. Тому органічний чорний шоколад, хоч і зроблений з какао-бобів, вирощених без пестицидів, також може містити високий рівень важких металів.

Середній вміст свинцю і кадмію у продуктах з какао у складі перевищує допустимі норми в багатьох країнах.

Упродовж восьми років дослідники аналізували 72 продукти на основі какао. Вони виявили, що 43% продуктів містять кількість свинцю, яка перевищує рекомендовану норму на 23%, а у 35% порушені допустимі ліміти кадмію на 6%.

Науковці також зауважили, що в органічних продуктах були вищі рівні свинцю та кадмію, ніж у неорганічних. Органічні продукти вирощуються без використання синтетичних пестицидів та добрив, тоді як неорганічні можуть містити хімікати. Вчені припускають, що хімічні речовини потрапляють до складу органічних продуктів з ґрунту або під час виробництва.

Вчені зазначають, що для здорових дорослих ризик від споживання невеликої кількості темного шоколаду низький. Безпечна добова норма чорного шоколаду становить близько 28 грамів, і вживання його кожен день не несе значної загрози для здоров’я.

Проте вагітним жінкам, маленьким дітям та людям з проблемами зі здоровʼям слід бути обережними, оскільки вони можуть бути більш чутливими до важких металів.

Діти можуть засвоювати близько 50% спожитого свинцю після їжі та до 100% на порожній шлунок. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, безпечного рівня свинцю, особливо для дітей, не існує.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: чорний шоколад


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Коментарі до новини