Щоб знизити ризик високого кров'яного тиску, або гіпертензії, і серцевих захворювань, рекомендується вживати якомога менше солі. Однак, як виявлено в новому дослідженні, можна випробувати і інший підхід: якщо можливо більше сиру, так як він, виявляється, взаємодіє з сіллю.
Як підкреслюють дослідники з Університету штату Пенсільванія, молочні продукти, включаючи сир, містять сіль, проте мають і захисниq ефект. Як розповідає дослідниця Лейсі Александер, цим можна пояснити те, чому у людей, що вживають в їжу багато молочних продуктів, нижчий кров'яний тиск.
Вчені зробили висновок, що білки і поживні речовини в сирі, можливо, оберігають кровоносні судини від короткочасних нездужань, що викликаються сіллю, якою присмачені готові страви або збагачені інші продукти харчування.
Вчені п'ять разів з триденним інтервалом перевірили кардіоваскулярне здоров'я групи добровольців, яка тільки що з'їла сир, солону соломку або соєвий сир. Після вживання сиру кровотік поліпшується, в свою чергу ні солона соломка, ні соєвий сир такого ефекту не дали. Слід згадати, що кількість солі у всіх трьох продуктах було майже однаковим.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: Сир, харчування, організм, серце, користь
Цікаво також:
Новини по темі
Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту
Харчування | 18:39, 10.06.2026
Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі
Харчування | 06:30, 09.06.2026
Що їсти, щоб худнути без зусиль?
Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026
Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?
Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026
Шкода магазинних йогуртів для дітей
Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026
Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт
Харчування | 14:00, 05.06.2026
Окрошка з маринованими печерицями — рецепт
Харчування | 13:00, 05.06.2026