Що більше руйнує імунітет: застуда чи смачний гамбургер?

Adoption
Date
  • 1085 Переглядів
Дослідження вчених з Боннського університету, опубліковане у 2018 році, підтвердило: коли ми обідаємо або перекушуємо фаст-фудом (їжею з високим вмістом червоного м’яса, цукру, насичених жирів і малою кількістю клітковини), ми наносимо по нашій імунній системі настільки сильний удар, як якби тиждень хворіли на ГРВІ.

0928_3.jpg (12.01 Kb)


Дослідники місяць годували піддослідних мишей їжею, схожою за складом з тією, що подається у відомих закладах швидкого харчування, і виявили, що у тварин швидко з’явилася запальна відповідь, яка схожа з тією, що з’являється після перенесеного інфекційного захворювання. Організм буквально мобілізовував потужну армію для боротьби з небезпечним агресором: кількість імунних клітин у крові гризунів багаторазово збільшувалася.

Але й це ще не найсумніше: подальше дослідження підтвердило, що процес, запущений неправильною дієтою, майже незворотний: навіть після того, як запальна відповідь зменшилася, генетичне тестування продовжувало виявляти зміни у імунній системі. Фактично, захисна система організму перейшла на існування у постійному стані тривоги. Це негативно відбивається на здоров’ї.

Тож якщо вам потрібен ще один аргумент за здорове харчування і відмову від фастфуду, то ось він: чим більше гамбургерів і смаженої картоплі ми з’їдаємо, тим менше у нашого організму сил, щоб протистояти по-справжньому серйозним атакам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: імунітет, застуда, гамбургер


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини