Як звичайний харчовий барвник може викликати запальні захворювання кишечника

Adoption
Date
  • 1311 Переглядів
Дослідники, використовуючи експериментальні тваринні моделі ЗЗК, виявили, що постійний вплив Allura Red AC шкодить здоров’ю кишечника та сприяє запаленню. Барвник безпосередньо порушує функцію кишкового бар’єру та збільшує вироблення серотоніну, гормону/нейротрансмітера, що міститься в кишечнику, що згодом змінює склад мікробіоти кишечника, що призводить до підвищеної сприйнятливості до коліту.

0725_marmelad_iz_soka_i_zhelatina_z.jpg (151.87 Kb)


Allura Red (також званий FD&C Red 40 і Food Red 17) є поширеним інгредієнтом цукерок, безалкогольних напоїв, молочних продуктів і деяких круп.

Довготривале споживання харчового барвника Allura Red може бути потенційним тригером запальних захворювань кишечника (ЗЗК), хвороби Крона та виразкового коліту, каже Валіул Хан з Університету МакМастера. Дослідники, використовуючи експериментальні тваринні моделі ЗЗК, виявили, що постійний вплив Allura Red AC шкодить здоров’ю кишечника та сприяє запаленню.

Барвник безпосередньо порушує функцію кишкового бар’єру та збільшує вироблення серотоніну, гормону/нейротрансмітера, що міститься в кишечнику, що згодом змінює склад мікробіоти кишечника, що призводить до підвищеної сприйнятливості до коліту.

Хан сказав, що Allura Red є поширеним інгредієнтом цукерок, безалкогольних напоїв, молочних продуктів і деяких злаків. Барвник використовується для додання кольору та текстури харчовим продуктам, часто для залучення дітей.

Використання синтетичних харчових барвників, таких як Allura Red, значно зросло за останні кілька десятиліть, але попередніх досліджень щодо впливу цих барвників на здоров’я кишечника мало. «Це дослідження демонструє значний шкідливий вплив Allura Red на здоров’я кишечника та визначає серотонін кишечника як критичний фактор, що опосередковує ці ефекти. Ці результати мають важливе значення для профілактики та лікування запалення кишечника», — сказав Хан, старший автор дослідження, професор Департаменту патології та молекулярної медицини та головний дослідник Інституту дослідження здоров’я органів травлення.

«Те, що ми виявили, вражає і викликає тривогу, оскільки цей звичайний синтетичний харчовий барвник є можливим дієтичним тригером для ЗЗК. Це дослідження є значним прогресом у попередженні громадськості про потенційну шкоду харчових барвників, які ми споживаємо щодня», — сказав Хан. - «У літературі стверджується, що споживання Allura Red також впливає на певні алергії, імунні розлади та поведінкові проблеми у дітей, такі як синдром дефіциту уваги і гіперактивності».

ЗЗК - це серйозні хронічні запальні захворювання кишечника людини, які вражають мільйони людей у ​​всьому світі. Хоча їх точні причини все ще не повністю вивчені, дослідження показали, що порушення регуляції імунної відповіді, генетичні фактори, дисбаланс кишкової мікробіоти та фактори навколишнього середовища можуть спровокувати ці стани.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: ЗЗК, мама, сайт для мам, кишечник, allura, дослідження, коліт, Барвники, запалення, порушує, хвороби кишечника, барвники в продуктах


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини