Відсутність яких продуктів в раціоні робить вас агресивними?

Adoption
Date
  • 612 Переглядів
Ми живемо у складний час. Стреси і тиск стали постійними супутниками. Тому дуже важливо стежити за своїм раціоном. Адже він впливає на наше самопочуття. І поведінку теж.

2519_3.jpg (56.03 Kb)


За словами дослідників з Університету Пенсільванії, нестача деяких продуктів може спричиняти зростання агресії та дратівливості. Зокрема, мова йде про вживання омега-3 жирних кислот, що містяться у таких продуктах, як риба, насіння льону та волоський горіх.

Включення у регулярний раціон цих трьох продуктів може значно зменшити випадки агресії, жорстокості, насильства та роздратування.

Вчені проаналізували понад 20 досліджень, які були зосереджені на впливі омега-3 на організм людини та з'ясували, що регулярне вживання цих насичених жирних кислот може знизити прояви агресії на 30%.

Більш ранні дослідження довели, що омега-3 значно покращує мозкову функцію, і тепер вчені припускають, що ця ж речовина може коригувати механізми, які відіграють роль у виникненні гніву та жорстокості.

Професор Адріан Рейн, нейрокримінолог з Університету Пенсільванії стверджує, що додавання омега-3 до дієти не стане панацеєю від насильства у суспільстві, але допоможе знижувати агресію та роздратування у людей, особливо у тих, хто до цього схильний.

Основні джерела омега-3 включають:

- Рибу (макрель, лосось, оселедець, червона риба, скумбрія, сардини, тріска, окунь)
- Морепродукти
- Насіння льону
- Волоський горіх
- Лляна чи конопляна олія
- Чіа
- Соєві боби
- Насіння соняшника
- Шпинат
- Морські водорості.

Також можна регулярно вживати спеціальні добавки з риб'ячим жиром, але тільки після консультації з лікарем.

Професор Рейн провів понад десять років, вивчаючи зв'язок між омега-3 та агресивною поведінкою. В його останній роботі було об'єднано дані з 29 попередніх досліджень, які охопили майже 4000 осіб із середнім віком близько 21 року, які протягом приблизно 16 тижнів приймали 1,18 г омега-3.

Результати показали зниження агресії на 30% серед учасників, незалежно від їх віку, статі чи психологічного стану.

Хоча виявлений ефект від вживання омега-3 був короткочасним, це дослідження відкриває нові можливості для глибшого аналізу зв’язку між харчуванням та поведінковими змінами.

Вчені підкреслюють важливість правильного харчування в контексті зниження соціально небажаної поведінки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: омега-3


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини