Одне яйце в день зробить малюка більш розумним

Adoption
Date
  • 2620 Переглядів
Вживання всього одного яйця в день протягом 6 місяців може прискорити розвиток мозку дитини і його функціонал. До такого висновку прийшли вчені з Університету Вашингтона.
0100_yaicya.jpeg (40.52 Kb)


У раціон дитини потрібно активно включати яйця для того, щоб посилити процес розвитку мозку і його функціонування. Всього одне яйце в щоденному режимі протягом 6 місяців істотно збільшує рівень нутрієнтів холіну і DHA в мозку малюків. Обидва ці корисні й поживні речовини позитивно впливають на здоров`я мозку.

Попередні дослідження показали, що включення цих компонентів в дієту дитини сприяє її розвитку і запобігає низькорослості.

Яйця надають найважливіші жирні кислоти, білки, холін, вітаміни А і B12, селен та інші нутрієнти на рівні, який перевищує або відповідає показникам інших продуктів харчування тваринного походження. При цьому яйця є набагато більш доступними за вартістю.

Свої висновки вчені зробили на основі аналізу здоров'я 163 дітей у віці від 6 до 9 місяців, що проживали в Еквадорі. 80 з малюків отримували по одному яйцю в день протягом 6 місяців, а раціон інших яєць не містив. Регулярні аналізи крові дозволяли оцінювати показники вітамінів і мінералів. З'ясувалося, що вживання яєць призводить до суттєвого підвищення рівня DHA - жирної кислоти з категорії Омега-3, а також холіну, які відіграють важливу роль у справі розвитку мозку і його функціонування.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Дитяче харчування, яйця, яйце, дослідження, здоров'я, мозок


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Перший прикорм: чому педіатри все частіше обирають самоприкорм (BLW) замість пюре?

    Дитяче харчування | 00:30, 28.06.2026

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти

    Дитяча дегідратація: чому вода важливіша за соки, і як розпізнати приховану спрагу?

    Дитяче харчування | 08:30, 26.06.2026

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти набагато вразливіші до зневоднення. Проблема ускладнюється тим, що почуття спраги у дітей виникає то

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Чому дитина відмовляється від м'яса: дефіцит заліза та альтернативні джерела білка

    Дитяче харчування | 06:30, 13.06.2026

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    Коментарі до новини