Смертельна небезпека солодкого

Adoption
Date
  • 2846 Переглядів
Вчені Копенгагенського університету з'ясували, що вживання великої кількості солодких напоїв і їжі з високим вмістом цукру сприяє погіршенню кровопостачання в різних органах і тканинах.
6202_solodke.jpg (61.7 Kb)


З роками це може привести до збоїв в роботі кровоносної системи, а також до небезпечних для життя станів, включаючи інсульти і інфаркти. Про це повідомляє видання The Copenhagen Post.

У дослідженні взяли участь 12 чоловіків, які споживали по 225 грам цукру в день. В ході тестування вони сідали на стілець і піднімали одну ногу.

Результати вимірювання рівня кровопостачання показали, що через два тижні експерименту в кінцівку стало надходити на 17 відсотків менше крові.

Фахівці вважають, що подібним чином починає страждати серце і мозок, і з плином часу ситуація погіршується.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: солодощі, солодке, харчування, дослідження, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукр

    Що буде, якщо не їсти весь день?

    Харчування | 08:30, 03.06.2026

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукру в крові, початком спалювання жиру та активацією клітинного очищення. Для здорової людини один день

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Бананово-молочне желе

    Харчування | 14:00, 02.06.2026

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується по

    Повітряний десерт з яблук і полуниці — бюджетний фруктовий маршмелоу

    Харчування | 13:00, 02.06.2026

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується повітрям і світлішає, перетворюючись на густу піну. Завдяки желатину маса стабілізується і після засти

    Коментарі до новини