Чи справді йогурт корисний?

Adoption
Date
  • 1722 Переглядів
Покупки у відділі йогуртів стали досить складними. Замість того, щоб просто вибирати між звичайним і знежириним йогуртом, або з фруктами чи без, покупці тепер можуть вибрати, які бактерії вони хочуть споживати в йогуртах.

4201_16279011_iyogurt-v-iyogurtnice-recept-s-aktivia-zakvaskoiy-smetanoiy_1.jpg (30.18 Kb)


Виробники йогуртів давно продають «живі, активні культури» у своїх продуктах, але деякі гіганти промислової галузі нещодавно представили нові марки спеціалізованих йогуртів, що містять певні мікробні штами. Вчені продовжують досліджувати, як ці мікроби можуть сприяти здоровому способу життя. Дослідження, опубліковане в Британському медичному журналі минулого року, підтвердило лікувальні переваги йогурту, хоча і в обмеженій кількості. Воно показало, що пацієнти геріатричних лікарень, які вживали пробіотичний йогуртовий напій, рідше страждали від діареї, викликаної тривалим лікуванням антибіотиками. Але деякі дієтологи залишаються скептичними щодо потенційних переваг, які пробіотики можуть запропонувати більшості людей.

Незважаючи на вузьке коло учасників, дослідження підтвердило, що пробіотичний йогурт допоміг багатьом із учасників. «Ми показали, що просте вживання пробіотичного напою літнім пацієнтам, яким призначені антибіотики, знижує ризик розвитку діареї», — каже Мері Хіксон, дієтолог-дослідниця з Імперського коледжу в Лондоні та авторка дослідження.

Захворювання шлунково-кишкового тракту є поширеним побічним ефектом у боротьбі антибіотиків з бактеріальною інфекцією. Антибіотики не просто переслідують поганих бактерій — вони також вбивають частину корисної або нейтральної флори, що утримує місце в нашому травному тракті. Це супутнє пошкодження дозволяє шкідливим організмам закріпитися, часто спричиняючи розлад живота та дискомфорт. Йогурт, як і інші «пробіотичні» продукти, сприяє росту сприятливих бактерій у нашому травному тракті. Ці мікроорганізми допомагають нам поглинати поживні речовини з їжі, а також сприяють, щоб хвороботворні мікроорганізми не могли розмножуватися і викликати у нас захворювання.

Британське дослідження спостерігало за 113 пацієнтами, які приймали антибіотики переважно через респіраторні захворювання або з профілактичних причин до, або після операції. Під час лікування антибіотиками суб’єкти вживали дві щоденні порції пробіотичного йогуртового напою Dannon під назвою Actimel. Половина учасників замість плацебо випила стерильний молочний коктейль. Зразки калу аналізували на наявність особливо небезпечної бактерії Clostridium difficile. Цей умовно-патогенний мікроб вражає приблизно кожного п’ятого пацієнта лікарні, який приймає антибіотики.

Дослідження показало, що 1 з 10 пацієнтів, які приймали пробіотичний продукт, страждав діареєю, але жоден не підхопив C. difficile. Навпаки, у третини тих, хто отримував плацебо, була діарея, а 17 відсотків захворіли на C. difficile.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: йогурт, користь, бактерії, мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, дослідження, difficile, учасники, пробіотики, антибіотики


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини