Веганство підвищує ризик дефіциту йоду

Adoption
Date
  • 1236 Переглядів
Вчені кажуть, що ті, хто дотримується веганської дієти, мають підвищений ризик дефіциту йоду.

9690_0dc27a8-depositphotos-319462308-s.jpg (53.85 Kb)


Група вчених Федерального інституту оцінки ризиків (Bundesinstitut für Risikobewertung, BfR) проаналізувала зразки крові і сечі та оцінила анкети про спосіб життя та дієтичні протоколи. З тих, хто брав участь (18 жінок і чоловіків відповідно на групу у віці 30-60 років), майже всі ті, хто дотримувався веганської дієти і одна третина тих, хто дотримувався змішаної дієти, приймали різні харчові добавки.

Результати дослідження особливо заслуговують на увагу щодо мікроелемента йоду. Екскреція йоду, виміряна у зразках сечі, дає інформацію про те, наскільки добре організм забезпечений мікроелементом. Більшість учасників мали дефіцит. Дефіцит був значно більш вираженим серед веганів — у третини з них рівень був нижчим за 20 мікрограмів на літр (мг/л), що є межею, визначеною Всесвітньою організацією охорони здоров’я. Все, що нижче цього, означає серйозну нестачу. Однак веганська дієта також показала користь для здоров’я, наприклад, більше споживання клітковини та зниження рівня холестерину. Для обох дієт близько 10% учасників мали дефіцит заліза.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, веганська дієта, дієта, дефіцит, учасники, зразки, інформація, екскреція, йод, дефіцит йоду, йододефіцит, мікроелементи, харчування, веганство, вегани


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини