Найкорисніша дієта для чоловіків

Adoption
Date
  • 2585 Переглядів
Ще зовсім донедавна дослідженням чоловічого здоров’я не сильно і займалися: якщо перший інститут дослідження жіночого здоров’я відкрився в США в 1990 році, то до вивчення чоловічого взялися аж після 2000 року.

8582_7__.jpg (36.4 Kb)


В Європі чоловіки живуть в середньому на 5,5 років менше, ніж жінки.

У розвинених країнах причини смертності чоловіків та жінок різні: чоловіки, переважно, помирають від серцево-судинних (інфаркти, тромбози), хвороби Паркінсона, нещасних випадків, цукрового діабету 2 типу, хвороб печінки та суїцидів. Чому так? Чоловіки частіше, ніж жінки, курять, зловживають алкоголем, не дотримуються здорового харчування і більш схильні ризикувати. Є також і тонкі механізми — генетичні, і мітохондріальні та ті, які залежать від складу мікроорганізмів в товстому кишечнику.

Чи є якісь науково доведені поради з харчування, які б допомогли чоловікам жити здоровіше, довше залишатися в хорошому здоров'ї і жити довше?

Так, це середземноморська дієта (Mediterranean Diet або MedDiet).

Мабуть, це одна із найбільш досліджених дієт (нагадаю, що дієта означає стиль життя, своєрідну систему). Дуже часто, розглядаючи цю дієту, можна почути, що вона не дуже нам і підходить, бо у середземноморців свої продукти, яких в Україні або немає, або вони дуже дорогі. Але насправді MedDiet — це система харчування, в якій:

— багато мононенасичених жирів

Для середземноморців це оливкова олія, в українців є горіхи, насіння льону та кунжуту, суміш лляної та нерафінованої соняшникової якісної олії, жовтки яєць.э

— мало червоного м’яса

1−2 рази в тиждень і з неагресивним приготуванням (парове, запечене, тушковане, відварене).

— вживання риби та морепродуктів 1−2 рази в тиждень

Для нас це оселедець та скумбрія. Найкраще солоні, можна вимочити, але не копчені. І так само здорове приготування.

— багато зелені, овочів, фруктів, бобових, та цільних злаків

Із зелені можна вибирати все, що є — від петрушки та кропу до базиліку, бадилля буряка і всього іншого бадилля також.

— помірне споживання молочних продуктів (саме молока)

Акцент — на кисломолочних (сир, йогурт, кефір).

— менше, менше солодощів

Їх краще замінити на ягоди.

— щодення фізична активність

Користь для здоров’я

1. Знижує ризик серцево-судинних захворювань та катастроф.

2. Зменшує запалення, сприяє відновленню ушкоджених тканин, сповільнює старіння.

3. Знижує ризик раку, а також цукрового діабету 2 типу, астми, захворювань нервової системи.

4. Зменшує ризик розвитку еректильної дисфункції.

5. Збільшує рівень тестостерону.

6. Покращує якість сперми.

7. Знижує ризик депресії.

Варіант денного меню

Сніданок:

Сир кисломолочний із зеленню, помідорами
Яйце нам’яко
Печений гарбуз
Каша гречана

Перекус (не обов’язково)

Горіхи волоські

Обід

Суп із сочевиці з оливковою олією і базиліком
Чорний рис з грибами та пармезаном
Салат із сирого буряк та моркви з горіхами, чорносливом, ягодами та жирним йогуртом

Вечеря

Біла риба запечена з травами
Тушкована капуста, посипана зеленню.

джерело: https://life.nv.ua/

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дієта, дієта для чоловіків


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини