Корисні властивості меду, про які ви і не підозрювали

Adoption
Date
  • 6361 Переглядів
Мед – дивовижний за своїм складом продукт. У ньому містяться вітаміни B1, B5, B6, B9, C та PP.

1180_istock-887517012_d_850.jpg (34.18 Kb)


Також мед багатий різні макро- і мікроелементи: залізо, йод, калій, кальцій, марганець, мідь, фосфор і хлор.

Цей ароматний солодкий нектар застосовується не лише у кулінарії, а й у медицині, косметології.

Корисні властивості меду

Полегшує кашель
Згідно з дослідженням, яке проводилося в Університеті штату Пенсільванія, гречаний мед знижує інтенсивність нічного кашлю та покращує сон. Дітей, які отримали дві чайні ложки меду за 30 хвилин до сну, напади кашлю мучили рідше в порівнянні з тими, хто не отримав мед. Загалом в експерименті взяло участь 139 дітей.

Покращує пам'ять
Здоровим жінкам у віці менопаузи призначали: або 20 г меду на день, або гормон-замісну терапію, що містить естроген і прогестерон, або нічого. Через чотири місяці тест на короткострокову пам'ять показав, що ті жінки, які використовували мед, досягли кращих результатів у порівнянні з усіма іншими.

Лікує рани
Норвезькі дослідники виявили, що мед згубно впливає на більшість штамів бактерій у ранах. Пацієнтам, які страждають від ран та виразок на нижніх кінцівках, запропонували обробляти болючі місця медом. Фахівці відзначили значне покращення після місцевого лікування медом. У домашніх умовах можна проводити такі маніпуляції. Важливо перев'язувати кожні 24 або 48 годин.

Забезпечує організм поживними речовинами
У меді міститься широкий спектр різних речовин (ніацин, рибофлавін, пантотенова кислота, кальцій, мідь, залізо, магній, марганець, фосфор, калій та цинк), які запросто замінюють цукор, зменшують кількість споживаних калорій та збагачують раціон харчування.

Підвищує рівень лейкоцитів у крові
Мед - перспективний і недорогий засіб, який запобігає зниженню вмісту в організмі білих кров'яних тілець, викликаних хіміотерапією. Онкохворі пацієнти, які вживали дві чайні ложки меду на день під час хіміотерапії, зазначили, що почувалися набагато краще.

Полегшує сезонну алергію
Хоча ефективність меду для лікування алергії не була доведена у клінічних дослідженнях, багато людей зазначають, що після вживання нектару знижується інтенсивність кашлю та кількість його нападів.

Пригнічує стійкі до антибіотиків бактерії
Активні речовини, знайдені в меді, діють згубно на кишкову паличку та сальмонеллу; а також на метицилін-стійкий золотистий стафілокок і синьогнійну паличку.

Знижує наслідки прийому алкоголю
Медичний центр при Університеті Нью-Йорка NYU Langone провів дослідження та з'ясував, що мед знижує інтоксикацію та рівень алкоголю в крові.

Має високу поживну цінність у спортивному харчуванні
Мед – природне джерело енергії. Не дивно, що спортсмени під час тренувань додають мед у воду для пиття. Це насичує організм поживними речовинами. Крім цього, мед та вироби з ним можна їсти до тренувань та після них.

Усуває лупу, покращує стан волосся та шкіри голови
Пацієнтам з хронічним себорейним дерматитом і лупою було запропоновано наносити мед, трохи розбавлений теплою водою, на проблемні зони на три години. У всіх пацієнтів припинився свербіж, у деяких зменшилися ділянки ураження.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, Корисні, залізо, марганець, кальцій, властивості, фосфор, знижує, Полегшує, Університеті


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини