Чи може вживання морепродуктів вплинути на холестерин?

Adoption
Date
  • 1452 Переглядів
Важливо підтримувати рівень холестерину на здоровому рівні. Вживання їжі з великою кількістю насичених жирів може підвищити рівень холестерину в крові та мати негативний вплив на здоров’я організму. Морепродукти природно містять холестерин, але його кількість і наслідки можуть бути не такими страшними, як думають люди. Ви можете насолоджуватися всіма видами морепродуктів у своєму раціоні та підтримувати хороший рівень холестерину.

11_z-yakikh-krain-ukraina-importue-ribu-ta-moreproduk20210419_5836.jpg (58. Kb)


Деякі види морепродуктів позитивно впливають на холестерин. Жирна риба, така як лосось або скумбрія, підвищує рівень ЛПВЩ в крові. ЛПВЩ відомий як «хороший» холестерин, оскільки високий рівень допомагає знизити ризик розвитку ішемічної хвороби серця. Інша риба, наприклад сардини та тунець, містить корисні омега-3 жирні кислоти та також знижує рівень тригліцеридів у крові. За даними кардіологів, включення морепродуктів у ваш раціон може допомогти запобігти серцево-судинним захворюванням.

Багато людей часто уникають вживання молюсків через помилкову думку, що вони підвищують рівень поганого холестерину. Згідно з дослідженням Вашингтонського університету, молюски не становлять небезпеки для рівня холестерину. Це дослідження показало, що деякі з найбільш часто споживаних молюсків, включаючи устриці, краби, молюски, креветки та мідії, не показали жодних ознак підвищення рівня холестерину. Краби та молюски фактично знизили рівень поганого холестерину. Мідії та устриці також знижували рівень ЛПНЩ, одночасно підвищуючи ЛПВЩ. Риба та морепродукти містять невелику кількість холестерину, але також багаті корисними ненасиченими жирами та низьким вмістом насичених жирів, типу жиру, який має тенденцію підвищувати рівень холестерину в крові.

Морепродукти є частиною здорового збалансованого харчування. Дієтологи рекомендують, щоб дорослі не споживали більше 300 мг холестерину на день. Більшість морепродуктів, які зазвичай їдять, значно нижче цього параметра. Наприклад, у порції омара міститься 61 мг холестерину; краб містить 80 мг холестерину. У порції з 15 креветок міститься 166 мг, а в порції з 5 мідій – 48 мг. Шість устриць містять 58 мг холестерину, а порція чотирьох гребінців містить менше 34 мг.

Ви можете збільшити кількість холестерину у своїх морепродуктах, як ви їх приготуєте. Смаження у фритюрі, використання вершкового масла та соусів підвищить вміст холестерину в морепродуктах або в будь-якій іншій їжі. Спробуйте запікати, коли готуєте морепродукти, і готуйте з невеликою кількістю олії.

Ключем до підтримки здорового рівня холестерину в будь-якій їжі є помірність. Якщо ви їсте надмірну кількість морепродуктів, що містять холестерин, споживання холестерину з інших продуктів слід змінити, щоб ви не перевищували рекомендовані 300 мг на день.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вживання морепродуктів, вплинути, холестерин, рівень, кількість, містять, молюски, порції, вживання, мідії, краби, креветки, устриці, риба, лосось, скумбрія


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від

    Як кава допомагає боротися із запаленням?

    Профілактика і лікування | 08:30, 07.06.2026

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від руйнування. Численні медичні дослідження доводять, що регулярне вживання кави (як звичайної, так і

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) а

    Чому у дитини постійно мерзнуть ноги?

    Дитина | 07:30, 07.06.2026

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) або особливостями розвитку нервової та судинної систем. Оскільки стопи є найбільш віддаленими від сер

    Коментарі до новини