Про згубний вплив пізніх перекусів на здоров'я

Adoption
Date
  • 457 Переглядів
Згідно з недавнім дослідженням харчових звичок, майже 60% дорослих американців заявили, що для них нормально їсти після 9 години вечора. Людський організм навчився переробляти поживні речовини протягом дня, а також зберігати енергію вночі, сказала Марі-П'єр Сен-Онге, фахівець з харчування та сну з Колумбійського університету. За її словами, порушення цього природного ритму може викликати проблеми.

9077_5.jpg (25.83 Kb)


Наприклад, кілька досліджень показали, що вечеря за три години до сну може погіршити симптоми печії або кислотного рефлюксу. А інші дослідження показали, що прийом їжі за одну-три години до сну призводить до порушень сну.

Однак найбільш інтригуюче дослідження пізнього прийому їжі було зосереджено на його взаємозв'язку з масою тіла та метаболічним здоров'ям, зазначив Френк Шир, невролог з Бригама та жіночої лікарні в Бостоні. Він зазначив, що ті, хто їв прямо перед сном мали надмірну вагу або ожиріння, в порівнянні з тими, хто не їв в цей час.

Дослідження 2023 року, в якому взяли участь понад 850 дорослих у Британії, показало, що ті, хто регулярно перекушував після 21:00, мали високі рівні маркера ризику діабету, а також високі скачки рівня цукру і жирів в крові, ніж у тих, хто зазвичай не перекушував пізно ввечері.

Дослідження показують, що, якщо можливо, краще уникати їжі за три-чотири години до нічного сну. Це матиме позитивний вплив на здоров'я в довгостроковій перспективі. А також може зменшити симптоми кислотного рефлюксу, який може заважати сну.

Якщо ви працюєте позмінно, прийом їжі пізно ввечері може виявитися неминучим, в такому випадку, як радять фахівці, намагайтеся їсти найбільше між 7:00 і 19:00.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: пізні перекуси, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Коментарі до новини