Що їсти, щоб малюк народився розумним

Adoption
Date
  • 5499 Переглядів
8726_ae5bad37daafe43b4bde0b9bd8310cdb.jpg (53.77 Kb)

Лікарі рекомендують вагітним жінкам їсти жирну рибу


Медики переконані, що кислота омега-3 розвиває дрібну моторику і моторно-зорову координацію, а також розумові здібності дитини.


Відсутність цієї кислоти рано чи пізно підштовхне дитину до прояву асоціального характеру і поведінки. Найбільша кількість кислоти омега-3 міститься у всіх видах лососевих риб. Жінки, які виключили зі свого раціону повністю рибу, народили цілком здорових дітей, але при цьому рівень IQ старших дітей виявився на шість пунктів нижче, ніж у тих дітей, чиї матері вживали в їжу рибу лососевих. Це дослідження, схоже, переверне повністю погляд на правильність харчування під час вагітності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чоловіки хочуть Інтернет, а не жінку

Дослідження показали, що діти майже 14 тисяч жінок, які вживали таку рибу, після досягнення 3-4 річного віку, демонструють дивовижні результати в моториці, ніж діти тих матерів, які виключали з раціону рибу. Асоціальна поведінка цих дітей в майбутньому дуже сильно відрізняється від новоявлених «вундеркіндів». Головні причини асоціальної поведінки полягали в тому, що діти не могли заводити собі друзів, були жорстокими і замкнутими. Тепер лікарі рекомендують вагітним жінкам вживати в їжу жирну рибу, але не більше двох порцій на тиждень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вагітність, дитина, плід, харчування, здоров'я, жінка, мама


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини