Скільки спати, щоб жити довго?

Adoption
Date
  • 2231 Переглядів
Медики з'ясували, скільки потрібно спати у різному віці, щоб бути здоровими і жити довго.

6316_mujer-durmiendo.jpeg (18.43 Kb)

Людям старше 65 років бажано спати від семи до восьми годин на добу. Такі вікові особливості. У США існує спеціальне Національне товариство з вивчення сну. Медики, які працюють у ньому, узагальнили відомості, отримані на підставі декількох сотень досліджень. Вони з'ясували: сьогодні люди повинні спати більше, ніж передбачалося раніше.

Наприклад, новонародженому годиться спати щодоби від 14 до 17 годин. Немовляті (4-11 місяців) – від 12 до 15 годин, дитині від року до двох – 11-14. Тим, хто трохи старшого віку (3-5 років), – слід висипатися 10-13 годин. Коли дитина вже пішла до школи (6-13 років), на сон необхідно відводити не менше 9-11 годин. Підліткам (14-17 років) медики відвели для перебування в "царстві Морфея" 8-10 годин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Подія дня: Грандіозні хрестини головної дівчинки Британії (ФОТО)

Потім йде досить велика градація (18 років – 64 роки), коли щодоби достатньо спати по 7-9 годин.

Як вважають американські медики, на підставі їхніх рекомендацій люди зможуть грамотно складати розпорядок свого дня. А заодно з'ясувати для себе, чи немає у вас будь-яких проблем зі сном, – щоб вчасно розповісти про них лікареві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: сон, безсоння, тривалість сну, тривалість життя, вік, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини