Вчені: здорове харчування покращує інтелект

Adoption
Date
  • 2212 Переглядів
Виявляється, рівень IQ людини залежить від вживання певних продуктів, що входять до її щоденного раціону.

4609_maxresdefault.jpg (53.6 Kb)

Вчені постійно проводять експерименти з метою з'ясувати, які продукти можуть підвищити рівень інтелекту.

Продуктів, які роблять роботу нашого мозку ефективнішою, досить багато. Мозку потрібна велика кількість вітамінів та мінералів для успішної роботи. Щоб усі їх отримати, необхідно харчуватися якомога різноманітніше.

Дослідження показали, що люди, чий раціон відрізнявся низьким вмістом цукру і був багатий на овочі, фрукти, цільно-зернові продукти, рибу та ненасичені жири, демонстрували найкращі показники на рівень інтелекту. Вони краще проходили всі тести на згадку, логічне мислення, порівняно з тими людьми, у яких подібне меню буває вкрай рідко.

Для хорошої роботи мозку, людині просто необхідно в достатній кількості вживати в їжу не тільки білкові продукти, а й овочі, фрукти, багаті на вітаміни і мінерали. Особливу увагу слід приділяти джерелам цинку, селену, калію, міді та магнію, а також продуктам, що містять велику кількість вітамінів групи В, С та D.

Які продукти покращують роботу мозку?

Жирний сорт риби. Не секрет, що жирні сорти риби корисні для здоров'я, тому що містять багато вітамінів і корисних мікроелементів, у тому числі поліненасичених жирних кислот, необхідних для роботи мозку.

Молочні продукти. Особливо корисні жирні молочні продукти, тому що наш мозок більш ніж наполовину складається із жиру.

Помідори. Тут міститься лікопен, один із найпотужніших антиоксидантів. Він захищає оболонки нервових клітин від пошкодження агресивними вільними радикалами.

Чорниця, лохина, журавлина. У ягодах чорниці, лохини та журавлини містяться вітаміни, корисні мікроелементи, а також антиоксиданти, необхідні для роботи мозку та гарної пам'яті.

Брокколі. Цей вид капусти відрізняється високим вмістом вітаміну К, який дуже корисний для роботи мозку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, продукти, роботи, корисні, вітамінів, містяться, кількість, рівень, багато, необхідно, рівень IQ людини, залежить від вживання певних продуктів, що входять до її щоденного раціону


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Коментарі до новини