Вчені: Вживання 1% молока замість 2% призводить до 4,5 років меншого старіння у дорослих

Adoption
Date
  • 1224 Переглядів
Дослідження показують, що споживання молока з низьким вмістом жиру - як знежиреного, так і 1 % молока - значною мірою пов'язане зі старінням у дорослих.

2067_191114163151072a3585316i.jpg (45.64 Kb)

Дослідження 5834 дорослих, проведене професором фізичних вправ Університету Брігама Янга, Ларрі Такером, доктором філософії, показало, що люди, які п’ють молоко з низьким вмістом жиру, старіють на кілька років менше, ніж ті, хто п’є молоко з високим вмістом жиру (2 % цільне).

«Було дивно, наскільки сильною була різниця», - сказав Такер. «Якщо ви збираєтеся пити молоко з високим вмістом жиру, ви повинні знати, що це є прогнозом або пов’язано з деякими значними наслідками».

Такер досліджував взаємозв’язок між довжиною теломер і частотою споживання молока (тих, хто п’є молоко щодня, проти тих, хто п’є щотижня або менше), і вмістом жиру в споживаному молоці (цілісне 2 % проти 1 % знежиреного). Теломери - це нуклеотидні кришки хромосом людини. Вони діють як біологічний годинник і надзвичайно пов’язані з віком; кожного разу, коли клітина реплікується, люди втрачають крихітну частину кінцевих частин. Тому чим старше стають люди, тим коротші їхні теломери.

Відповідно до дослідження, чим більше молока з високим вмістом жиру п’ють люди, тим коротші їхні теломери. Дослідження показало, що на кожний 1 % збільшення спожитого молочного жиру (випивання 2 % проти 1 % молока) теломери були на 69 пар основ коротшими у досліджуваних дорослих, що призвело до більш ніж чотирьох років додаткового біологічного старіння. Коли Такер проаналізував екстремальні показники тих, хто п’є молоко, теломери дорослих, які вживають незбиране молоко, були на вражаючі 145 пар основ коротшими, ніж у тих, хто п’є знежирене молоко.

Майже половина учасників дослідження вживала молоко щодня, а інша чверть споживала молоко принаймні щотижня. Трохи менше третини дорослих повідомили, що вживають знежирене молоко, а ще 30 відсотків повідомили, що вживають 2 % молоко. При цьому 10 % споживали 1 % молоко, а ще 17 % пили знежирене молоко. Близько 13 % не вживали коров'ячого молока.

Такер також виявив, що люди, які утримуються від молока, мають коротші теломери, ніж дорослі, які споживають молоко з низьким вмістом жиру.

«Непогано пити молоко», — сказав Такер. «Вам просто слід більше знати, який тип молока ви п’єте».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, молока, молоко, вміст, дорослих, теломери, високим, дослідження, знежирене, 1 %, 2 %, старіння


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини