Як чорний чай може допомогти вашому здоров’ю в подальшому житті

Adoption
Date
  • 1964 Переглядів
Щоденна чашка чаю може допомогти вам покращити здоров’я наприкінці життя, однак якщо ви не любите чай, є інші речі, які ви можете додати до свого раціону.

1752_2.jpg (.1 Kb)

Ключем є флавоноїди, які є природними речовинами, які містяться в багатьох поширених продуктах харчування та напоях, таких як чорний і зелений чай, яблука, горіхи, цитрусові, ягоди тощо.

Давно відомо, що вони мають багато переваг для здоров’я, однак нові дослідження Університету Едіт Коуен показують, що флавоноїди можуть бути навіть кращими для нас, ніж вважалося раніше.

Дослідження за участю 881 жінки похилого віку (середній вік 80 років) виявило, що у них набагато менше ймовірність значного накопичення кальцифікації черевної аорти (КЧС), якщо вони споживали високий рівень флавоноїдів у своєму раціоні.

Кальцифікація черевної аорти — найбільшої артерії в організмі, яка постачає збагачену киснем кров від серця до органів черевної порожнини та нижніх кінцівок — і є провісником серцево-судинних ризиків, таких як інфаркт та інсульт.

Також було встановлено, що флавоноїди є надійним провісником деменції в пізньому віці.

Дослідник і керівник дослідження Інституту інновацій у сфері харчування та охорони здоров’я Бен Парментер сказав, що хоча існує багато дієтичних джерел флавоноїдів, деякі з них містять особливо велику кількість.

«У більшості популяцій невелика група харчових продуктів і напоїв з унікальним високим вмістом флавоноїдів становить основну частину загального споживання флавоноїдів», — сказав він. — «Основні учасники зазвичай складають чорний або зелений чай, чорниця, полуниця, апельсини, червоне вино, яблука, родзинки/виноград і темний шоколад».

Сімейство флавоноїдів

Існує багато різних типів флавоноїдів, таких як флаван-3-оли та флавоноли, які, як показало дослідження, також мають зв’язок з КЧС.

Учасники дослідження, які споживали більше загальних флавоноїдів, флаван-3-олів і флавонолів, мали на 36-39 відсотків менше шансів мати розширений КЧС.

Чорний чай був основним джерелом загального вмісту флавоноїдів у досліджуваній групі, а також був пов’язаний зі значно нижчими шансами значного вмісту КЧС.

Порівняно з респондентами, які не пили чай, учасники, які випивали від двох до шести чашок на день, мали на 16-42 відсотки менше шансів мати великий КЧС.

Однак деякі інші дієтичні джерела флавоноїдів, такі як фруктовий сік, червоне вино та шоколад, не показали значного корисного зв’язку з КЧС.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: чорний чай, чай, мама, сайт для мам, флавоноїди, дослідження, здоров’я, багато, черевної, чорний, провісник, яблука


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від

    Як кава допомагає боротися із запаленням?

    Профілактика і лікування | 08:30, 07.06.2026

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від руйнування. Численні медичні дослідження доводять, що регулярне вживання кави (як звичайної, так і

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) а

    Чому у дитини постійно мерзнуть ноги?

    Дитина | 07:30, 07.06.2026

    Стійке або постійне відчуття холодних ніг у дитини найчастіше пов’язане з недосконалістю системи терморегуляції, побутовими факторами (взуття, одяг) або особливостями розвитку нервової та судинної систем. Оскільки стопи є найбільш віддаленими від сер

    Головна відмінність між цими станами полягає в температурі тіла, стані шкіри та наявності чи відсутності поту. Якщо при тепловому виснаженні організм

    Тепловий удар чи сонячний удар: як знати, що з дитиною?

    Дитина | 07:30, 06.06.2026

    Головна відмінність між цими станами полягає в температурі тіла, стані шкіри та наявності чи відсутності поту. Якщо при тепловому виснаженні організм ще намагається боротися за допомогою поту, то тепловий і сонячний удари — це критичні стани, коли те

    Коментарі до новини