Аналіз крові замінять аналізом сліз

Adoption
Date
  • 2949 Переглядів
09082efa040643caf3976115dce99947.jpg

Аналіз крові у дітей можна замінити аналізом сліз.



Дослідники з Мічиганського університету дійшли висновку: щоб провести діагностику стану дитячого організму, зовсім не обов’язково брати аналіз кров. Її легко зможуть замінити сльози. По складу слізної рідини можна визначити, чи достатньо вітамінів отримує дитина, при цьому, пацієнту не доведеться плакати. Для аналізу застосовують спеціальну смужку, яка розміщується під нижнім вічком і вбирає очну рідину. Це чудова альтернатива досить болючої для дітей процедури забору крові.

В ході експерименту дослідники зуміли визначити рівень багатьох вітамінів у випробовуваних за допомогою аналізу слізної рідини. У майбутньому експерти планують створити такий метод діагностики, який дозволив би встановити кількість всіх вітамінів в організмі людини, а також сконструювати невеликий прилад для цих цілей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Медики не рекомендують презервативи після пологів

На думку вчених, аналіз на вітаміни – дуже важлива і потрібна процедура. Як правило, маленькі діти не страждають від дефіциту вітамінів, проте в деяких країнах близько 40% дітей відчувають нестачу в поживних речовинах. Найчастіше це може стати причиною серйозних проблем зі здоров’ям. Тому необхідно на ранніх стадіях виявляти вітамінний дефіцит і призначати відповідне лікування.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: медики, аналізи, кров, вітаміни, здоров'я, хвороби, дитина


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків с

    Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу

    Дитина | 19:29, 11.08.2026

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків серед дітей зростає, а деякі життєво важливі препарати поступово втрачають свою ефективність.

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Коментарі до новини