Протизаплідний гель 3 в 1 захищає від небажаної вагітності на 100%

Adoption
Date
  • 1628 Переглядів
Крім захисту від небажаної вагітності, новий гель підвищує лібідо та володіє противірусним ефектом. Ефективність за всіма трьома параметрами підтверджена в доклінічних випробуваннях на моделях свиней та щурів.

5055_5.jpg (26.97 Kb)

Розробкою нового контрацептивного гелю займалися вчені з Університету штату Північної Кароліни. Він містить сперміцидні, противірусні та агенти, які підвищують лібідо і працює одночасно в трьох цих напрямках.

У складі гелю протизаплідний госсипол (Gossypol), противірусний тенофовір, а також нітрогліцерин для стимуляції кровотоку. Тестування властивостей проводили на моделях свиней, яке показало майже повне знищення сперматозоїдів за 30 секунд. Більш низькі концентрації речовини були однаково ефективні в період до 180 секунд.

Потім вчені вивчили дію гелю проти лентивірусів (яскравим представником цього сімейства вірусів є ВІЛ) і підтвердили, що він володіє інгібуючою дією та може знижувати ризики передачі захворювань, що передаються статевим шляхом.
При цьому гель не пошкоджує епітеліальні клітини піхви, з’ясували вчені.

Протизаплідний ефект порівнювали з уже доступним аналогом, що містить ноноксинол. У групі нового гелю ні в однієї з дев’яти самок не виникало вагітності, в групі нонксинола був зафіксований один випадок. Підвищуючі лібідо властивості оцінили на моделях щурів, які показали більш часте спарювання в особин на тлі нового гелю.

«Наш трьохфункціональний гель показав вищу ефективність у порівнянні з іншими засобами від небажаної вагітності, представленими в цей момент на ринку, — прокоментував співавтор роботи Ке Ченг. — Він має великий потенціал для більш безпечного та якісного статевого акту».

Всі три компоненти препарату вже схвалені для застосування у людини окремо, тому вчені сподіваються на швидкий запуск клінічних досліджень гелю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: протизаплідні препарати, контрацептиви, вагітність, небажана вагітність


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини