Найнебезпечніший дитячий напій

Adoption
Date
  • 4551 Переглядів
hq-wallpapers_ru_food_69206_1280x1024.jpg

Як нещодавно з’ясували вчені, молочний коктейль - найшкідливіший дитячий напій.




Американські дослідники, очолювані Еріком Стайсом, виявили, що солодкі молочні коктейлі, які так любить більшість дітей, дуже шкідливі для організму. Вся справа в тому, що в них міститься шкідлива для здоров’я комбінація цукру і жиру. Крім того, найчастіше даними напоєм запивають всілякі гамбургери та картоплю фрі, що лише підсилює негативний вплив на людський організм.

Вченими було досліджено близько ста учнів середньої школи, які вживали шоколадні молочні коктейлі. Аналізуючи результати експерименту, вчені прийшли до висновку, що даний різновид напою людський мозок сприймає як наркотичну речовину. Цукор в дійсності є одним з найсильніших стимуляторів центру задоволень в мозку. Крім того, в молочних коктейлях міститься величезна доза цукру, а також – молочні жири. Поєднання двох цих компонентів вкрай небезпечне, оскільки може стати причиною ожиріння.

“Нами було проведено багато досліджень щодо профілактики дитячого ожиріння, а, крім того, вивчено безліч наукових видань, що висвітлюють цю тему. У результаті ми з’ясували, що чим більшу кількість цукру споживає людина, тим більше вона хоче спробувати його знову”, – розповідає Стайс.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Солодке робить людину дурнішою

Вчений також розповів, що цукор здійснює так звану функцію “винагороди мозку”.

“Наскільки б не була сильна сила волі у людини, якщо система винагороди її мозку активізується саме таким чином, то контролювати споживання цукру дуже важко “, – повідомив викладач науково -дослідного центру в Колумбійському університеті Ніколь Евен.

Результати даного експерименту здатні пояснити, чому ті люди, які сидять на дієті, в кінцевому результаті зазнають невдачі. Вчені стверджують, що всього одна порція солодкого коктейлю здатна змусити порушити дієту і знов “присісти” на смачну, але багату зайвими калоріями їжу.

molochnyi-kokteil-s-klubnikoi.jpg

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, їжа, харчування, солодощі, напої, здоров'я, зайва вага


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини