Вчені: Швидке схуднення не краще, ніж повільне схуднення для здоров’я

Adoption
Date
  • 1508 Переглядів
Згідно з новими дослідженнями, повільна чи швидка втрата ваги не схилить чашу терезів на вашу користь, коли мова йде про загальний стан здоров’я. Дослідники виявили, що люди, які швидко втрачають вагу, порівняно з тими, хто втрачає повільно, не отримують жодних додаткових переваг для здоров’я, і на це може впливати загальна кількість втраченої ваги.

9324_gettyimages-87474765-750x400.jpg (32.25 Kb)

У дослідженні під керівництвом Дженніфер Кук, доцента факультету охорони здоров’я Йоркського університету, вчені вивчили дані понад 11 000 пацієнтів, які брали участь у фінансованій державою клінічній програмі контролю ваги, і виявили, що ті, хто швидко схуд, мали аналогічні покращення метаболічного здоров’я, ніж ті, хто повільно худнув. Крім того, швидкість втрати ваги має менше значення для загальної користі для здоров’я, ніж кількість втраченої ваги.

Зазвичай людям рекомендується худнути на один-два кг на тиждень, оскільки швидша втрата ваги пов’язана з дещо вищим ризиком утворення каменів у жовчному міхурі. Однак є підстави вважати, що швидша втрата ваги може мати кращий вплив на серцево-судинні захворювання та фактори ризику діабету.

Дослідження є першим у своєму роді дослідженням, яке конкретно вивчає фактори ризику серцево-судинного здоров’я та діабету.

«При однаковій втраті ваги немає різниці з точки зору користі для здоров’я, швидко чи повільно ви худнете», — каже Кук. «Однак, враховуючи ризик утворення каменів у жовчному міхурі при швидшій втраті ваги, намагатися схуднути на рекомендованих один-два кг на тиждень є безпечнішим варіантом».

У дослідженні взяли участь 11 283 пацієнтів, які відвідували програму управління вагою Wharton Medical Clinic у період з липня 2008 року по липень 2017 року. Дослідники виявили, що пацієнти, які швидше втрачали вагу, мали тенденцію до більшого зниження ожиріння та покращення здоров’я, ніж пацієнти, які втрачали вагу повільно. Однак ці покращення здоров’я, пов’язані зі швидшою втратою ваги, були скасовані після поправки на абсолютну втрату ваги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, здоров’я, повільно, втрата, покращення, швидко, виявили, користі, швидша, участь


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини