Арахіс, трави та спеції можуть позитивно впливати на мікробіом кишечника

Adoption
Date
  • 2240 Переглядів
Згідно з новими дослідженнями, проведеними штатом Пенсильванія, щоденне додавання унції арахісу або приблизно чайної ложки трав і спецій у ваш раціон може вплинути на склад кишкових бактерій, що є показником загального здоров’я.

20_hs_blobid1598455086036.jpg (100.34 Kb)


Мікробіом кишечника людини — це сукупність трильйонів мікроорганізмів, які живуть усередині кишкового тракту. Бактерії, які там знаходяться, можуть впливати майже на всі системи організму, включаючи обмін речовин, формування та підтримку імунної системи.

«Дослідження показали, що люди, які мають багато різноманітних мікробів, мають краще здоров’я та краще харчування, ніж ті, у кого невелике бактеріальне розмаїття», – сказала Пенні М. Кріс-Етертон, професор харчових наук Університету Евана П’ю, Пенсильванія.

Для дослідження арахісу, Кріс-Етертон та її колеги порівняли вплив перекусу 28 грамами арахісу на день із закускою з більшим вмістом вуглеводів – крекерами та сиром. Наприкінці шести тижнів учасники, які їли арахісову закуску, показали підвищену кількість Ruminococcaceae, групи бактерій, пов’язаних із здоровим метаболізмом печінки та імунною функцією.

У дослідженні трав і спецій, вчені проаналізували вплив додавання сумішей трав і спецій, таких як кориця, імбир, кмин, куркума, розмарин, орегано, базилік і чебрець, до контрольованих дієти учасників групи ризику серцево-судинних захворювань. Команда вивчила три дози: приблизно 1/8 чайної ложки на день, трохи більше 3/4 чайної ложки на день і приблизно 1,5 чайної ложки на день. Наприкінці чотирьох тижнів учасники показали збільшення різноманітності кишкових бактерій, включаючи збільшення Ruminococcaceae, особливо при середніх і високих дозах трав і спецій.

"Це така проста річ, яку люди можуть зробити", - сказала Кріс-Етертон. «Середньостатистична американська дієта далека від ідеальної, тому я думаю, що кожен може отримати вигоду, додавши трави та спеції. Це також спосіб зменшити вміст натрію у вашому раціоні, але додати стравам приємний на смак».

В обох дослідженнях збільшення Ruminococcaceae і різноманітності бактерій сприймалося позитивно, оскільки вчені продовжують дізнаватися більше про зв’язок між кишковою мікробіотою та спектром факторів здоров’я, від артеріального тиску до ваги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: арахіс, трави, спеції, мікробіом кишечника, крекер, сир, кориця, імбир, кмин, куркума, розмарин, орегано, базилік, чебрець, кишкові бактерії, збільшення, Ruminococcaceae, дієта, їжа, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини